CrossFire og SLI? er det ikke fuldstændig det samme? Har kigget på et bundkort som er Crossfire Enable men vil gerne køre med to 8800GT kort.. Det kan vel sagens lade sig gøre?

CrossFire og SLI?
-
-
Du skal have et bundkort med nvidia chipset for at kunne køre med sli..
-
I princippet er det det samme du kan dog ikke bytte om. Du er nød til at holde dig til crossfire på et sådan mobo og sli på et sådan.
Man kan ikke byttet.
-
okay, det vil sige jeg ikke har mulighed for og køre 2xGT8800 på det kort da det er Crossfire..?
-
Oprindeligt indlæg af Zpike
okay, det vil sige jeg ikke har mulighed for og køre 2xGT8800 på det kort da det er Crossfire..?ja på et bundkort med Crossfire kan du kun sætte to ATI kort til at køre sammen...
-
det er sku nederen...
-
Ja shite. Men du kan få 2 HD3870 på et crossfire mobo.
-
Til de fleste motherboards er det muligt at finde noigle ikke officielle drivere der gør det muligt at køre f.eks. SLI på et X-Fire motherboard.
Jeg gør det i øjeblikket selv....... -
ja men desværre går den ikke længere med 8800 kort:/
-
Oprindeligt indlæg af hot_fifty
ja men desværre går den ikke længere med 8800 kort:/Ja som hot_fifty er der ikke muligt... med 8800... ville ellers være dejligt så havde jeg skiftet mobo hurtigere end i kan sige ris...
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Ja som hot_fifty er der ikke muligt... med 8800... ville ellers være dejligt så havde jeg skiftet mobo hurtigere end i kan sige ris...
Det er ellers pænt hurtigt......
Og mht. 8800'erne, så var det lige røget forbi mig, men det er sgu da åndsvagt, øv mand.
-
Ja åndsvagt kan vi hurtigt blive enige om! For så havde jeg også købt et P35 board med 2 porte!