Oblivion problem

  • Halløjsa, som sagt har jeg et problem med The Elder Scrolls: Oblivion.
    Jeg har installeret spillet på normal vis, men når jeg starter spillet op, kommer der denne besked fra Windows:


    OBLIVION ER HOLDT OP MED AT FUNGERE


    Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning.


    Der popper så en besked op lidt senere der siger at det måske vil hjælpe hvis jeg downloader en update til Oblivion, hvilket jeg finder underligt fordi jeg har installeret det på 2 andre computere uden bøvl.
    Den giver mig så dette link: http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm
    Jeg har prøvet at installere 2 af de forskellige updates, men i installationen siger den at der mangler en fil, hvilket undre mig fordi jeg lige har installeret spillet.


    Jeg er ikke det helt store computer-geni, så det ville være rart hvis nogen her havde en idé om hvad jeg kunne gøre for at løse dette problem :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    jepsen... hjalp ikke ;(


    EDIT: Skal lige siges at jeg har Vista, kan det have nogen sammenhæng?


    Er det en fuldt opdatere Vista?? Og de sidste nye patch til Oblivion?? Ellers så prøv det i første omgang ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Er det en fuldt opdatere Vista?? Og de sidste nye patch til Oblivion?? Ellers så prøv det i første omgang ;)


    Som jeg skrev længere oppe, så har jeg prøvet at installere de nyest patches, men computeren skriver bare at der mangler en fil, hvilket jeg finder underligt siden jeg har haft det installeret på 2 andre computere. Men de havde dog ikke Vista :boxed:. Nåh.. jeg ser på det, tak for hjælpen.
    Hvis i kommer i tanke om noget der måske kunne hjælpe ville det være rart hvis i postede det :)


    Freakshow out :D