hjemmeside.. kritik?

• Flot design må man sige :D

Første ting jeg synes skulle laves om er at når man trykker "enter wrah - fallen angel" så åbner man selve din hjemmeside i et andet lille vindue - hvilket jeg mener bliver lidt for småt...... ;)

• Shitface :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by cla
    Flot design må man sige :D

Første ting jeg synes skulle laves om er at når man trykker "enter wrah - fallen angel" så åbner man selve din hjemmeside i et andet lille vindue - hvilket jeg mener bliver lidt for småt...... ;)

Det er meningen.. gør overhovedet ik mig noget.. kan sagtens se hva der står.. også er den beregnet for dem som også kører i 640*480 (EUC Syd computere)

Originally posted by OriGiN

Det er meningen.. gør overhovedet ik mig noget.. kan sagtens se hva der står.. også er den beregnet for dem som også kører i 640*480 (EUC Syd computere)

Ahh ok, jamen så er det bare fint ;)

Det var bare det eneste jeg lige kunne kommenter :))

Så er der jo ikke andet at sige herfra end: fin side du der har lavet :D

• Nice design ;)

Men en lille kommentar
    Jeg var inde og læse hvor du vidst nok skulle skrive "jeg kan lide alt slags musik" (på engelsk)
    Quote : I can almost here everything there is

Lidt for danske-engelsk syns du ikk ? :D

Originally posted by Aerial
    Nice design ;)

Men en lille kommentar
    Jeg var inde og læse hvor du vidst nok skulle skrive "jeg kan lide alt slags musik" (på engelsk)
    Quote : I can almost here everything there is

Lidt for danske-engelsk syns du ikk ? :D

hehe mit engelsk er ikke helt perfekt :) men ka lige ændre det :)

Originally posted by OriGiN
    hehe mit engelsk er ikke helt perfekt :) men ka lige ændre det :)

men fedt site ellers :D

Btw => I linien under skal du nok også ændre where til what

Quote => Here is a small list of where i listen to.

• lol.. det har jeg slet ikke set.. jo tak det ska da vidst ændres.. så'en går det når man ikke kigger på keyboardet og bare skriver løs :P

Originally posted by cla
    Flot design må man sige :D

enig hvorfor kun bruge lidt af skærmen

• Photoshop, html, css og java :)

• Fedt look and feel. Grafisk flot. Et lille men. Ikke så nemt at læse sort skrift på grå baggrund. Især fordi den grå bagrund er transperent, så der hvor bagrundsbillede er sort, bliver det rigtig svært. Lidt synd at man skal anstrenge sig for at kunne læse indholdet, så ville vælge større kontrast forskel mellem tekst og baggrund
    :))

Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick

Rettet en gang, sidst af Defoss ().

• nice site. det er sku flot.

jeg vil gide de andre lidt ret i at noget af teksten er lidt svær at læse. også menuen.

FRONTPAGE 4EVER ;)

btw. lige en lille bagatel som man ikke ser uden at kigge lidt i din kode. du har glemt at give nogle af dine side title navne

• Du må meget undskylde, men jeg synes nu ikke der er ret meget ved din side. Den er trist og uinteressant efter min mening. Ikke et sted jeg ville kigge forbi en anden gang :(
    Skriften er noget svær at læse - sort på grå ?(
    Hvorfor åbnes den som et lille vindue ?( og hvorfor på engelsk ?(
    Det var så min mening ;)

• Bit Phreak: er det ikke lige meget da det hele bare hedder Fallen Angel som en stor overskrift.. det er jo kun i koderne man kan se at der ikke er titel på alle sammen.

Bentzin: Jeg vil lege lidt med farverne på fonten, kan godt lide når det åbner i et nyt vindue. Lidt andet end bare og ha en stor side. Engelsk.. tja.. fordi jeg synes det skulle være på engelsk.. samme som med vinduet.. ska prøve noget andet end gang i mellem :)