hjemmeside.. kritik?
-
-
Flot design må man sige
Første ting jeg synes skulle laves om er at når man trykker "enter wrah - fallen angel" så åbner man selve din hjemmeside i et andet lille vindue - hvilket jeg mener bliver lidt for småt......
-
Nice.
-
Shitface
-
Originally posted by cla
Flot design må man sigeFørste ting jeg synes skulle laves om er at når man trykker "enter wrah - fallen angel" så åbner man selve din hjemmeside i et andet lille vindue - hvilket jeg mener bliver lidt for småt......
Det er meningen.. gør overhovedet ik mig noget.. kan sagtens se hva der står.. også er den beregnet for dem som også kører i 640*480 (EUC Syd computere) -
Originally posted by OriGiN
Det er meningen.. gør overhovedet ik mig noget.. kan sagtens se hva der står.. også er den beregnet for dem som også kører i 640*480 (EUC Syd computere)Ahh ok, jamen så er det bare fint
Det var bare det eneste jeg lige kunne kommenter
Så er der jo ikke andet at sige herfra end: fin side du der har lavet
-
Nice design
Men en lille kommentar
Jeg var inde og læse hvor du vidst nok skulle skrive "jeg kan lide alt slags musik" (på engelsk)
Quote : I can almost here everything there isLidt for danske-engelsk syns du ikk ?
-
Originally posted by Aerial
Nice designMen en lille kommentar
Jeg var inde og læse hvor du vidst nok skulle skrive "jeg kan lide alt slags musik" (på engelsk)
Quote : I can almost here everything there isLidt for danske-engelsk syns du ikk ?
hehe mit engelsk er ikke helt perfektmen ka lige ændre det
-
Originally posted by OriGiN
hehe mit engelsk er ikke helt perfektmen ka lige ændre det
men fedt site ellers
Btw => I linien under skal du nok også ændre where til what
Quote => Here is a small list of where i listen to.
-
Originally posted by Aerial
men fedt site ellers
Btw => I linien under skal du nok også ændre where til what
Quote => Here is a small list of where i listen to.
lol.. det har jeg slet ikke set.. jo tak det ska da vidst ændres.. så'en går det når man ikke kigger på keyboardet og bare skriver løs -
fed hp du har lavet...
har lige et enkelt spørgsmål:
hvordan konsturer man sådan en site.. den er da ik kodet i aps eller php er den?
-
Originally posted by cla
Flot design må man sigeFørste ting jeg synes skulle laves om er at når man trykker "enter wrah - fallen angel" så åbner man selve din hjemmeside i et andet lille vindue - hvilket jeg mener bliver lidt for småt......
enig hvorfor kun bruge lidt af skærmen
-
Originally posted by miniebbe
fed hp du har lavet...har lige et enkelt spørgsmål:
hvordan konsturer man sådan en site.. den er da ik kodet i aps eller php er den?
Photoshop, html, css og java -
Den er heller ikke så "flexibel" så... ?
Mener ligesom php/asp, hvor man kan smide nogle info ind, og så opretter den automatisk det info i en tabel. -
Fedt look and feel. Grafisk flot. Et lille men. Ikke så nemt at læse sort skrift på grå baggrund. Især fordi den grå bagrund er transperent, så der hvor bagrundsbillede er sort, bliver det rigtig svært. Lidt synd at man skal anstrenge sig for at kunne læse indholdet, så ville vælge større kontrast forskel mellem tekst og baggrund
-
Rigtig flot
Kan godt lide det der SoundWarp billede i art.. Har det som wallpaper nu
-
nice site. det er sku flot.
jeg vil gide de andre lidt ret i at noget af teksten er lidt svær at læse. også menuen.
FRONTPAGE 4EVER
btw. lige en lille bagatel som man ikke ser uden at kigge lidt i din kode. du har glemt at give nogle af dine side title navne
-
Du må meget undskylde, men jeg synes nu ikke der er ret meget ved din side. Den er trist og uinteressant efter min mening. Ikke et sted jeg ville kigge forbi en anden gang
Skriften er noget svær at læse - sort på grå
Hvorfor åbnes den som et lille vindueog hvorfor på engelsk
Det var så min mening -
Bit Phreak: er det ikke lige meget da det hele bare hedder Fallen Angel som en stor overskrift.. det er jo kun i koderne man kan se at der ikke er titel på alle sammen.
Bentzin: Jeg vil lege lidt med farverne på fonten, kan godt lide når det åbner i et nyt vindue. Lidt andet end bare og ha en stor side. Engelsk.. tja.. fordi jeg synes det skulle være på engelsk.. samme som med vinduet.. ska prøve noget andet end gang i mellem