[A] Serious Business - Danish Guild [5/5 MH & 9/9 BT] @ Balnazzar EU

  • "with only danish players". Hvorfor skriver du ikk dansk så? :s Hvis I kun søger efter danske spiller..


    "Copy & Paste" ftw, lol

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().


  • tag det roligt mester :9xo

  • "Det er ikke alle der har så meget fritid at de mener de kan spilde deres tid på at skrive tåbelige og absolut ikke gennemtænkte kommentarer som den du lige kom med."


    - We raid 5 nights a week (Sunday - Thursday) from 18:45 to ~23:00.


    Hænger da ikke sammen, unskyld kunne ikke nære mig :$ og glædelig jul.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blazeflack


    Det ville netop ikke hænge sammen hvis jeg skulle bruge ekstra tid på at sidde og skræddersy hver enkelt post til det forum det postes på. Som det er nu har jeg mulighed for at spillet spillet, og have fritid tilovers der ikke skal bruges på 117 forums. Da spillet i forvejen foregår på engelsk går jeg automatisk udfra at man som minimum kan engelsk på basalt niveau, og derved forstå denne post.


    Hvis man tænkte lidt over det, ville man hurtigt selv kunne komme frem til hvorfor det netop er skrevet på engelsk. Dét var min pointe.


    Søndag til Torsdag er jo kun 4 nætter.


    Tonen i dine svar får nok ikke mange kunder i butikken.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lahnet


    Søndag til Torsdag er jo kun 4 nætter.


    Tonen i dine svar får nok ikke mange kunder i butikken.


    Søn-, Man-, Tirs-, Ons- og Torsdag... Det giver da 5 dage? ;)... Night betyder forresten også aften


    Angående denne ansøgning... Forstår udemærket at det er meget lettere at bare c/p rundt omkring på diverse forums. Men det virker mere desperat end seriøst. Desuden søger i dansker, så ville se så meget bedre ud at i så også skrev det på dansk. Ved også godt at forums, bl.a. de officiele forums ikke tillader dansk.
    MEN det tager omkring 5min. at oversætte det her til dansk, hvis det ikke er tilfældet for dig. Så må du virkelig har travlt ved siden af WoW. Men så er du vel ikke helt alene i din guild?...


    Ellers Held og lykke med det...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blazeflack


    Vi har hovedsagelig lagt fokus på Black Temple, og aldrig rigtig brugt raid aftner på Archimonde endnu. Det er vi dog så småt gået i gang med, og vi regner stærkt med et kill i løbet af denne eller næste uge :)


    Recruit post er opdateret samtidig og nu bumped ^^


    Håber i får den, men det kunne også være fasinerende at ta' Illidan før Archimonde, tror ikke det er sket før :D Men i får Archimonde snart, bare rolig ;) (free bump)