Søger hjælp til guild website. Det tar ikk lang tid :)

• der er ingen steder hvor du har vist noget om itemlinks.. du har ikke engang et forum kørende eller DKP site.. så hvordan skulle det være muligt at kigge på hvorfor det ikke virker..

og btw.. for at få det til at virke på phpbb2 forum så er der en fin guide til præcis hvordan man får det til at virke på deres side..

Oprindeligt indlæg af Gurk
    der er ingen steder hvor du har vist noget om itemlinks.. du har ikke engang et forum kørende eller DKP site.. så hvordan skulle det være muligt at kigge på hvorfor det ikke virker..

og btw.. for at få det til at virke på phpbb2 forum så er der en fin guide til præcis hvordan man får det til at virke på deres side..

Det er jo ikk det jeg skal bruge.
    Kig på websiten igen. Jeg har tilføjet og slettet lidt loot, så det har ikk været der hele tiden. Men nu er der et eksempel.

Icon's mangler, og mange af items virker ikke (Der står item not found og så er der et billede af et spørgsmåltegn istedet). Baggrunden på nogle items virker heller ikke.

• Nu har jeg ikke lige styr på hvordan du har fået det ind og alt det der. Men ifølge koderne giver det fuldstændig mening.

Ved det første item (Sulfaras) er der i koden link til billeder fra allakhazam (osv.). Men er der intet af i item nr. 2 (Shard).

der er ingen steder hvor du har vist noget om itemlinks.. du har ikke engang et forum kørende eller DKP site.. så hvordan skulle det være muligt at kigge på hvorfor det ikke virker..

og btw.. for at få det til at virke på phpbb2 forum så er der en fin guide til præcis hvordan man får det til at virke på deres side

Sikker på phpbb2? Kunne nemlig ikke selv finde noget som helst til phpbb2, men kun til phpbb3...

• Men hvordan kan det være at sulfuras virker, men shard ikke gør? Og fx Legacy og Light's justice kan den slet ikke finde overhovedet. Der kommer bare en fejlmeddelelse og et spørgsmålstegn. Jeg er villig til at låne en et username og password til ftp'en, hvis bare han kan få det her til at virke.

Oprindeligt indlæg af Claes

Men hvordan kan det være at sulfuras virker, men shard ikke gør? Og fx Legacy og Light's justice kan den slet ikke finde overhovedet. Der kommer bare en fejlmeddelelse og et spørgsmålstegn. Jeg er villig til at låne en et username og password til ftp'en, hvis bare han kan få det her til at virke.

Alt der som du ser i Sulfaras er noget text, billeder, etc. I shard mangler både kode til billeder, ramme, osv. Det er faktisk kun tekst.

Jeg burde kunne få det til at virke for dig, men du bliver nødt til at vente til jeg får fri fra skole. Kan evt. prøve på mit eget domæne først, så jeg/vi er sikker på jeg ikke ødelægger noget. ;)

Oprindeligt indlæg af Bllets

Alt der som du ser i Sulfaras er noget text, billeder, etc. I shard mangler både kode til billeder, ramme, osv. Det er faktisk kun tekst.

Jeg burde kunne få det til at virke for dig, men du bliver nødt til at vente til jeg får fri fra skole. Kan evt. prøve på mit eget domæne først, så jeg/vi er sikker på jeg ikke ødelægger noget. ;)

Det ku virkelig være super godt :) Jeg kan altid lige hive min website ned i en backup, hvis noget sku gå galt.

Det ku virkelig være super godt :) Jeg kan altid lige hive min website ned i en backup, hvis noget sku gå galt.

Okay.. legede lige lidt med det igår og fik det ikke helt til at virke, men er slet ikke færdig med at kigge igennem... Kommer lige tilbage til det..

Det er jo ikk det jeg skal bruge.
    Kig på websiten igen. Jeg har tilføjet og slettet lidt loot, så det har ikk været der hele tiden. Men nu er der et eksempel.

Icon's mangler, og mange af items virker ikke (Der står item not found og så er der et billede af et spørgsmåltegn istedet). Baggrunden på nogle items virker heller ikke.

jeg får broken links.. og andet.. når jeg luerer din side.. :S kan du smide et link til hvor jeg kan se det omtalte ?

Hmm linket burde gerne være http://www.zenith.raiders-inc.com

Ude til venstre under "recent loot" tabben, er problemer ret tydeligt. Håber i kan hjælpe :) Bllts du må meget gerne poste engang du har mestret det :)

Skal jeg nok.. fik ikke lige kigget mere på det igår, da jeg af en eller anden grund sov dagen væk... :rolleyes:

Har du fundet ud af noget nyt? Er lige vendt hjem efter tre ugers ferie i australien :)

Holy ****, havde da helt glemt der her... December er en skøn måned :ph34r:

Jeg fik ikke noget at prøve noget angående dette når jeg var hjemme, fordi der simpelthen var for meget at ordne hjemme. Så det var i skolen jeg fik kigget på det, og det har så ikke ført til at jeg kan bruge så meget tid på det. Og så glemte jeg det så også efter et stykke tid...

Men jeg manglede lidt før jeg fik det til at virke sidst, kigger lige på det når jeg kommer i skole igen idag. Har nemlig intet at lave de næste 5 dage, så burde har masser af tid til det... :)

Forresten fik jeg sagt December er en skod måned? :$

update: Det kunne slet ikke finde items på min hjemmeside, syntes at det er meget mærkeligt.... Og så har programmet ikke været opdateret siden Februar 2007....

Men fandt noget andet: http://www.bllets.dk/ots/html/opg/sommerhus/ <-- Kig i bunden
    Det kræver dog at der bliver linket til det specifikke item på thottbot, f.eks.:

Code
    1. <a href='http://thottbot.com/i30987'>Lightbringer Faceguard</a>

Dog virker dette ikke på billeder, men leder stadig efter et alternativ til itemstats 1.5...

Også fundet ud af problemet i dine koder er at du mangler at linke til noget, bl.a. en CSS og/eller js fil..

• og thottbot er ofte enten langsomt eller nede...så umiddelbart er det noget der vil trække sidens hastighed en del ned.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    og thottbot er ofte enten langsomt eller nede...så umiddelbart er det noget der vil trække sidens hastighed en del ned.

Så også det.....

Wowhead :D

• Hehe helt i orden :)

Prøv at se om du kan få gravel of pure light og light's justice frem. Det er nemlig kun nogen items jeg har problemer med. Det du har fået til at virke ser helt fint ud, og det ville jeg være godt tilfreds med.

Hehe helt i orden :)

Prøv at se om du kan få gravel of pure light og light's justice frem. Det er nemlig kun nogen items jeg har problemer med. Det du har fået til at virke ser helt fint ud, og det ville jeg være godt tilfreds med.

Altså grunden til du har problemer tror jeg simpelthen er at programmet ikke er opdateret, kunne ikke se hvad det ellers skulle være, hvis det kun er nogle items..

Gavel of Pure light og Lights Justice, virker skam fint med Thottbots ordning. Se f.eks. http://bllets.dk/ots/html/opg/sommerhus/

Du kan læse det hele her: http://thottbot.com/x/power

• Jeg har virkelig problemer med det her. Bllets, kan jeg ikke få dig til at hjælpe mig hvis jeg stikker dig et login til website? For jeg er virkelig ved at være træt af ikke at forstå det her :(

Min side er forresten PHP, og ikke html. Det har nok noget at sige.

Jeg har virkelig problemer med det her. Bllets, kan jeg ikke få dig til at hjælpe mig hvis jeg stikker dig et login til website? For jeg er virkelig ved at være træt af ikke at forstå det her :(

Min side er forresten PHP, og ikke html. Det har nok noget at sige.

Desværre er mit PHP stadig forholdsvis meget dårligt, så kan nok ikke hjælpe, men vil råde dig til at lede andre veje end itemstats..