Billederne uge #49: Julepynt

• |Henrik|
    Gode farver i billede.. syntes bare baggrunden er for.. kedelig... :)

recruit
    Sødt motiv eller hvad vi skal kalde det ;) Men syntes bare der mangler lidt lys forfra.

Rolex
    Fint motiv, syntes, bare der mangler lyst lys på din ogfså... evt noget índe fra kirken af også.

• |Henrik|
    Virkelig flot billede :9xo Godt skarpt + god fokus.

Angelus
    Godt billede. godt skarpt dog ville jeg gerne have kunne se lidt mere af baggrunden.

Rolex
    Godt motiv. En lidt forstyrrende baggrund. Men alt i alt et godt billede. Er ikke så vild med din ramme.

• |Henrik|
    Godt billede, selvom jeg synes det kraftige lys i baggrunden tiltrækker mine øjne lidt for meget. Det bliver nok lidt for meget et fokuseringspunkt for mig.

recruit
    Det er du sluppet ret godt fra. Billedet tiltaler mig i høj grad, specielt i denne søde juletid ;-)

Angelus
    Jeg synes det bærer præg af, at det er et meget hurtigt skud, men jeg kan selvfølgelig tage fejl? Jeg går ud fra, at du helst ville have haft et billede af belysningen på grusbanen på Torvet eller et billede hvor skøjtebanen indgik? Det ville i hvert fald have resulteret i et noget bedre billede.

De to kraftige "lygtepæle" på hver sin side af skulpturen ødelægger IMO dit billede, og jeg er ret overbevist om, at selvom der ikke var tændt for det du helst ville have haft et billede af, så kunne du godt have fundet et mere velegnet motiv eller bare et noget mere interessant vinkel på det motiv du nu endte med at vælge. Gågaden er trods alt en smule mere spændende ;)

Hjørnet af det tidligere Mette Mode (kan ik huske hvad butikken hedder nu) kunne også meget nemt have været undværet.

Rolex
    Baggrunden ødelægger det lidt for mig, den kunne have været noget mere interessant end den er. Rammen tilføjer heller ikke rigtig noget positivt for mig, men det er i høj grad en smagssag, og der skal nok være nogen der er uenig med mig.

• takker for kretiken

Jeg er som sagt heller ikke selv tilfreds med mit billede
    det er ikke fordi jeg bare har taget et snap shop, men tog da et par billeder...

Jeg ville gerne ha haft de røde lamper der hænger oppe ved BR, men der var ingen lys i dem :(