8800 GT > 8800 GTX - Kan det betale sig?

  • Det vi jeg også sige, GT. Eller vent til næste uge, der kommer GTS udgave. Skulle være lidt bedre end GT. Dog koster den en lille smule mere. Omkring 2400 + -

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Det vi jeg også sige, GT. Eller vent til næste uge, der kommer GTS udgave. Skulle være lidt bedre end GT. Dog koster den en lille smule mere. Omkring 2400 + -


    Mener du med GTS udgave? - Har du et link til det eller sådan noget så jeg kan se lidt nærmere på det :)?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Azyle
    Ikke for noget, men det der nye 8800GTS med 512 mb... Kan jeg ikke helt se er bedre end et 8800GT?


    I testen der linkes til ska du kig på det 8800GTS der har (G92 based) i navnet....det det nye GTS

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hah yah :P Lagde jeg godt mærke til... Det scorede også lidt højere i 3DMark06.


    Men glem hvad jeg sagde, kan godt se at det nye GTS er bedre. ;)

  • Er der nogle der ved hvornår det nye 8800 GTS kommer ud? og til hvilken pris? - For det er helt sikker en GPU som jeg gerne ville have hvis det ligger omkring de 2500, måske lidt mindre? :D

  • tjah det er stadig væk den bedste kort på markedet(bortset fra ultra som er den samme kort men er overcloket...) og hvis du har en skærm med opløsning på 1900x1200 eller derover og så en board der IKKE understøtter sli så er 8800GTX i mine øjne foretrække da den taber ikke nær så meget ydelse som de andre med 256 bit bus.


    men så kan du spare 400 og købe den her og overcloke selv...
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253130

  • Får min GTS G92 imorgen. "Test".


    Vil ligge omkring 2500-2700kr ca.


    Tirsdag skulle der være release.

    CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af trixzion
    Får min GTS G92 imorgen. "Test".


    Vil ligge omkring 2500-2700kr ca.


    Tirsdag skulle der være release.


    Nice nok alligevel. Lyder som et godt kort, og ud fra hvad jeg har set fra det review så ligger det omkring 10 fps over GT. Det har lavere lyd (målt i db) og lavere heat.


    Gad godt vide hvor det kan købes... Eller hvornår det kommer på shg.dk


    Dog tror sgu stadig at jeg tager og køber et 8800 GT (OC) og sætter 2 af dem i så det bliver SLi (et P5N32-E bundkort). Burde give mig en bedre performance, dog også en hel del dyre. Jeg starter med at købe et 8800 GT og når det ikke helt kan følge med så kan jeg jo bare købe et mere. Og til den tid burde prisen også være faldet en smule :)

  • Ahh svin :crazyeyes: Jeg vil også ha GTS i morgen.
    Men som trixzion skriver skulle det gerne komme Tirsdag(11/12). Prisen vil ligge omkring de 2400, alt efter model og producent. Men hvis du kigger mandag / tisdag på div. edb sider så skal du nok finde prisen :9xo



    Jeg testede et Gt alpha dog mod et GTX KO udgave i 3dmark, alt på standart. Der fik gtx kortet 100 point mere. Så det kan ikke betale sig at købe et gtx kort.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Ahh svin :crazyeyes: Jeg vil også ha GTS i morgen.
    Men som trixzion skriver skulle det gerne komme Tirsdag(11/12). Prisen vil ligge omkring de 2400, alt efter model og producent. Men hvis du kigger mandag / tisdag på div. edb sider så skal du nok finde prisen :9xo



    Jeg testede et Gt alpha dog mod et GTX KO udgave i 3dmark, alt på standart. Der fik gtx kortet 100 point mere. Så det kan ikke betale sig at købe et gtx kort.


    Yah præcist. Ville også selv stemme på 8800 GT udgaven. Dog efter som de nye 8800 GTS 512 mb udkommer tænkte jeg lidt over at købe sådan et, men dem kan man ikke sætte SLi pga. deres store køler der gør at det fylder 2 PCI pladser :S lidt nedern...


    Derfor vil jeg hellere have GT udgaven, fordi der kan man altid smide et GT mere I :)

  • de hvist ikke helt normale, de der nvidia drenge, et 8800GT der er bedre in 8800GTS og så et 8800GTS der er bedre ind 8800GTS, hvad bliver det næste ?


    :clap:


    det kunne være man bare skulle låne et OC 8800GTX ULTRA i 14dage til lige at flyve crysis og cod4 igennem og så retur :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    de hvist ikke helt normale, de der nvidia drenge, et 8800GT der er bedre in 8800GTS og så et 8800GTS der er bedre ind 8800GTS, hvad bliver det næste ?


    :clap:


    det kunne være man bare skulle låne et OC 8800GTX ULTRA i 14dage til lige at flyve crysis og cod4 igennem og så retur :)


    haha :D Kunne være :P - Men mener du ikke "et 8800 GT, der er bedre end 8800 GTS, og så et 8800 GTS som er bedre end 8800 GT"?


    Anyway, sådan er det bare :P Kunne være dejligt at de kom ud med et 8800GT G92 Based... Sådan et ville være dejligt nok :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Azyle
    haha :D Kunne være :P - Men mener du ikke "et 8800 GT, der er bedre end 8800 GTS, og så et 8800 GTS som er bedre end 8800 GT"?


    Anyway, sådan er det bare :P Kunne være dejligt at de kom ud med et 8800GT G92 Based... Sådan et ville være dejligt nok :)


    Øhm, det er da G92. Hvis du vil have et, så kan du da bare købe et når det er til at skaffe.


    Men hvorfor ikke tage et 8800GTS128 G92 ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Øhm, det er da G92. Hvis du vil have et, så kan du da bare købe et når det er til at skaffe.


    Men hvorfor ikke tage et 8800GTS128 G92 ?


    yah, fandt got lige ud af det var G92 et 8800 GT :)


    Men grunden til at jeg ikke køber det nye 8800 GTS 512 mb (g92 based) er nok fordi at jeg køber min pc hos shg.dk og de har ikke fået det endnu, så kan ikke helt se hvad de kommer til at sælge det for. Ville gerne have et for omkring de 2500,- kr. og helst fra BFG...


    Det kommer først ud på tirsdag, så bliver nød til at se om shg.dk kommer til at sælge det, for hvis det gør så køber jeg bare et 8800 GTS G92, men hvis det ikke kommer til at blive slogt indefor få dag efter udgivelsen, så køber jeg et 8800 GT og venter lidt med at sætte 2 i for at få SLi :)