Rigtigt
Din tur Prectar
Rigtigt
Din tur Prectar
Hvad er så skrøbeligt, at når man blot siger dets navn, brydes det?
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
Hvad er så skrøbeligt, at når man blot siger dets navn, brydes det?
Stilhed?
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Stilhed?
jepper, din tur
To sønner og to fædre havde været på jagt og skudt 3 ænder. De delte så og fik en and hver.
Hvordan bar de sig ad?
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
To sønner og to fædre havde været på jagt og skudt 3 ænder. De delte så og fik en and hver. Hvordan bar de sig ad?
Hehe, den er allerede postet en gang før (af moi) men det er en søn, en far og en farfar
QuoteOprindeligt indlæg af tAshDa
Hehe, den er allerede postet en gang før (af moi) men det er en søn, en far og en farfar
Så får I en anden:
Jeg mødte to søstre på min vej. Den ene min moster, den anden ej, Hvem var den anden ???
din mor...
QuoteOprindeligt indlæg af TosK
din mor...
jepper...
I hvilken måned taler kvinderne mindst...?
I hvilken måned taler kvinderne mindst...?
Februar! Der er mindst dage!
jah..
Du har fire firtaller. Med dem skal du skrive tallet 5. Du må sætte dem efter hinanden, sætte parenteser og bruge de fire regneregler: +, -, * og /
Du har fire firtaller. Med dem skal du skrive tallet 5. Du må sætte dem efter hinanden, sætte parenteser og bruge de fire regneregler: +, -, * og /
(4 * 4 + 4)/4
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
(4 * 4 + 4)/4
OUI! og du googlede den ikke ?
OUI! og du googlede den ikke ?
Nej, men jeg kan rent faktisk regne Og kendte den så i forvejen
En vagabond har fundet ud af, at han ved at samle syv cigaretskod kan lave en hel cigaret. Nu er heldet med ham, og han finder i alt 49 skod på én dag. Hvor mange cigaretter kan han ryge den dag?
7..?
eller er det 0 fordi han har brugt dagen på at samle skodder så han ikke har tid til at ryge dem??
7..?
eller er det 0 fordi han har brugt dagen på at samle skodder så han ikke har tid til at ryge dem??
Det er hverken 7 eller 0
så 8 da..
så 8 da..
Yes