S/B: Gamer computer

  • Jeg vil ud og have anskaffet mig et mediacenter og en fladskærm, derfor vil jeg sælge min gamer stationærer:


    Intel Core 2 Quad 4 x 2,4 Ghz Q6600
    MSI P35 Neo-f
    2 GB 667 mhz ram
    Geforce 8800 GTS 640 Mb ram
    250 GB Maxtor harddisk
    Nzxt kabinet med sidevindue
    Arctic cooling cpu køler (mindre støj)
    Ekstra køler med blåt neonlys i sidevinduet
    Windows XP (original cd)


    Købt d. 24/8-07 kvittering medfølger selvfølgelig.


    Samsung 225BW 22" fladskærm (uden kvittering dog med garanti, da jeg har købt den af en som har fået den i julegratiale, og derfor kan få den repareret), logitech ultra flat tastatur sam rx1000 mus.



    Jeg forbeholder mig retten til alt, og den sælges kun for den rigtige pris.

  • må man høre hvad du forventer den rigtige pris som min er (hbo)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sælger ikke i dele og den skal sælges inkl. skærm. Kvitteringen for computeren lyder på 10.200, skærmen koster 2.000 og mus og tastatur ca. 500 kr. 12.700 x 70% = 8.900 kr.


    På baggrund heraf vil jeg nok sige 8.500 kr. som HBO.


    Selvom skærmen er uden kvittering, da ham jeg købte den af fik den i julegratiale sidste år, og den kan sendes tilbage og blive repareret, hvis nødvendigt

  • helt så meget kan jeg nok ikke få min kammerat til at give, men vi er ikke så langt fra dit bud trods alt...hvor bor du i landet?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Jeg står og mangler en komplet pc. Kan du fortælle mig forskellen på din og så denne. Den er ny og koster 400 kr mere end hvad du forlanger for din brugte?


    http://topdata.dk/product.asp?product=4271&sub=137&page=1


    Det er jeg også, for er os på jagt efter en ny. Så vil os lige høre det inden jeg byder.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Forskellen er for det første, at den ikke er fra topdata.


    Derudover mener jeg at bundkort, psu og kabinet er bedre.


    Der følger desuden intet styresystem med til den fra topdata.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kmk85
    Forskellen er for det første, at den ikke er fra topdata.


    Derudover mener jeg at bundkort, psu og kabinet er bedre.


    Der følger desuden intet styresystem med til den fra topdata.


    Kan du ikke linke til det kabi du har? "Nzxt kabinet med sidevindue" siger jo ikke så meget da priserne ligger mellem 494 kr og 965 kr på de modeller det kan være. Men ellers har du ret mht bundkort hvertfald. :idea:

  • samlede PC'er har til et bundkort der KUN lige kan trække hvad de har puttet i den.. har endda set samlede computere hvor bundkortet kun understøtter SATA, selvom der er puttet SATA2 diske i.. dumt dumt..