PC Crash ved CSS opstart

• Hey Tweaker...

når jeg starter mit CSS op, så går den i blå skærm med en tekst beked og så genstarter den! (blå skærm er der kun 1 sek, så kan ik læse beskeden) nogle der har nogle forslag til hvad der kan fixe det? skal siges det har kørt uden problemer for bare 2-3 dage siden..

har prøvet med en reinstall af steam og CSS.. men virker stadig ikke!

mangler hjælp tak!

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

• Virker andre spil?

Blå skærm, eller BSOD (Blue Screen Of Death) er noget værre noget. Prøv at hente nye drivere til grafikkortet.
    Hvis det ikke hjælper, så prøv at tage den ene ram klods ud, og se om dette afhjælper det.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Virker andre spil?

Blå skærm, eller BSOD (Blue Screen Of Death) er noget værre noget. Prøv at hente nye drivere til grafikkortet.
    Hvis det ikke hjælper, så prøv at tage den ene ram klods ud, og se om dette afhjælper det.

chekker lige de andre spil nu.. har næsten lige updateret til nyeste driver.. ( 163.75_forceware_winxp_32bit_international_whql)

BSOD er det ikke hvis systemet løber tør for hukomelse? for så tror jeg ikke det er det, da jeg har 2GB ram på XP..

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

• Som JuiCe nævner, så kan problemet måske løses ved at du henter nogle nye drivere.
    Mit CSS fik også min computer til at lukke ned, og jeg opdaterede simpelthen bare mine drivere, og så kørte det som det skulle.

Oprindeligt indlæg af Izaka
    Som JuiCe nævner, så kan problemet måske løses ved at du henter nogle nye drivere.
    Mit CSS fik også min computer til at lukke ned, og jeg opdaterede simpelthen bare mine drivere, og så kørte det som det skulle.

som jeg skrev før.. så har jeg updateret drivere for under 1 uge sinden: 163.75_forceware_winxp_32bit_international_whql den nyeste jeg kan finde på nvidia's hjemmeside..

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

• desværre viser det sig, at det er alle spil den crasher på den måde! :S prøver med de gamle drivere igen ..

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

Oprindeligt indlæg af The Prophet
    desværre viser det sig, at det er alle spil den crasher på den måde! :S prøver med de gamle drivere igen ..

God ide. Hvis det fejler så prøv det jeg skrev med rammene :) Tag den ene blok ud, se om det har hjulpet. Hvis ikke, så tag den anden blok ud istedet og se.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• jeg har prøvet med den driver jeg brugte før.. og virkede 100%... alle spil får stadi pc til at restart!

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

• har nu også fundet ud af den laver samme crash bare jeg vil se en film i full screen mode! :(

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

• jeg har nu fundet ud af hvad det står i den besked på den blå skærm det noget med :

Irql_not_less_or_equal

nogle der ved noget om den fejlmeddelse ?

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X