Når jeg går ind i en smoke falder min FPS jeg ved ikke hvorfor.
Hvad skal jeg gøre?
EDIT: Det er i CS 1.6!
Når jeg går ind i en smoke falder min FPS jeg ved ikke hvorfor.
Hvad skal jeg gøre?
EDIT: Det er i CS 1.6!
Du kunne overveje at komme videre i livet, og så droppe det gamle spil, hvor pixels er på størrelse med min 22" skærm?!
Men ja, 1.6 har såvidt jeg ved altid lavet et Fps-drop ved smoke.. Skod-spil?
Det jo ret klart at fps'en falder da smoke effekten er mere grafik intens og derfor sværere for grafikkortet at rendere
Da jeg spillede 1.6 havde jeg altid sat smoke detail på lavest...det gjorde det så hvid jeg husker os nemmere at se igennem det.
Jeg skal bare sætte smoke grafikken ned eller hva?
QuoteOprindeligt indlæg af Asem
Du kunne overveje at komme videre i livet, og så droppe det gamle spil, hvor pixels er på størrelse med min 22" skærm?!
Men ja, 1.6 har såvidt jeg ved altid lavet et Fps-drop ved smoke.. Skod-spil?
Det er for fordi jeg er til sådan et Lanparty hver uge af en på en skole hvor vi bruger deres PC´er,
Men deres Pc´er er nogen lort og kan kun spille små spil som CS 1.6!
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Det jo ret klart at fps'en falder da smoke effekten er mere grafik intens og derfor sværere for grafikkortet at rendere
Da jeg spillede 1.6 havde jeg altid sat smoke detail på lavest...det gjorde det så hvid jeg husker os nemmere at se igennem det.
Set bort fra hans eget svar, besidder mennesket et 8800GTS hvilket bestemt burde kunne renderere smoke i form af grå bjælker som det er i CS 1.6
Jeg har intet problem med det smoke, kører du med config?
Men angående 1.6 så kan din 22" ikke gå op i den opløsning spillet maks. kan
1.6 ftw, klart bedre end så mange af de andre skod spil rundt omkring...
Hvad mener du med om jeg køre med config?
QuoteOprindeligt indlæg af p0inT
Hvad mener du med om jeg køre med config?
Vel noget med om du bruger en ikke-standard config.cfg fil?
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Vel noget med om du bruger en ikke-standard config.cfg fil?
ja...
Det er jo ikke hans sys der hakker i cs. Han skriver det er de skod com's på den skole de spiller LAN på.
Men knald røg details ned, eller lad være med at brug røg
Ellers skal der nok findes nogle tweaks, via google.
QuoteOprindeligt indlæg af noxon
Det er jo ikke hans sys der hakker i cs. Han skriver det er de skod com's på den skole de spiller LAN på.
Men knald røg details ned, eller lad være med at brug røg
Ellers skal der nok findes nogle tweaks, via google.
Ja, men det skal godt nok være nogle gamle comps. eller bare ikke specielt gode, hvis de ikke skal kunne køre 1.6 ordentligt...
QuoteOprindeligt indlæg af Svan
Ja, men det skal godt nok være nogle gamle comps. eller bare ikke specielt gode, hvis de ikke skal kunne køre 1.6 ordentligt...
Maskinerne da jeg gik i 10. bestod af noget omkring 2,4Ghz Pentium 4, 1GB DDR1, etc., (så vidt jeg husker)
Det man skal regne med er disse maskiner er købt for at skulle bruges til skolebrug og ikke at spille... Hvilket gør er man normalt spare på grafikkortet..
Desuden er maskinerne for det meste sat op så at et specifikt software ikke får lov til at udnytte 100% af en maskine, eller i nærheden. Da hverken Word, Excel, PowerPoint, etc. slet ikke kommer i nærheden af det.
Skal dog siges at det var sådan på min skole, og ved selvfølgelig ikke om det er det samme på alle skoler, men tror det da det giver mening.
Det grafikkort som var i maskinerne på skolen, var et eller andet intel skod kort. FPS i 1 smoke var omkring 40fps....
Min gamle spand på 2,4Ghz Celeron D, 512 ddr ram, 6600GT kunne køre CS bedre end maskinerne i skolen.
Har standerd Config har også en userconfig men der ikke nogen GFX sript i den.
Com vi bruger har nogen lige det her Setup:
Pentium 4 3GHz
512 DDR ram
Onbord GFX
Tror også min gamle Com med Celly 2Ghz 1GB ram og 7600GT kunne gøre det bedre!
p0inT > Se lige at få rettet din signatur så den overholder 650 x 150 pixels. Det er ikke første gang jeg beder dig om at tilrette den.
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
p0inT > Se lige at få rettet din signatur så den overholder 650 x 150 pixels. Det er ikke første gang jeg beder dig om at tilrette den.
Fixed!
QuoteOprindeligt indlæg af p0inT
Fixed!
Nej... Nu har du bare rettet i størrelsen på billedet....
Men teksten uden om tæller jo også med i signaturen, så den er stadig for stor.
Edit: Du kan læse reglerne her >> http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=