Lærere låste seks-årig autist inde

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Som jeg læser artiklen, er det Christoffer der er blevet låst inde før, og først har fortalt forældrene om det i forbindelse med den seneste episode.


    Sådan opfattede jeg den også. Syntes det er tyndt at inspektøren ikke gider udtale sig om sagen, virker som om hun har haft kendskab til problemet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Sådan opfattede jeg den også. Syntes det er tyndt at inspektøren ikke gider udtale sig om sagen, virker som om hun har haft kendskab til problemet.


    Det var nemlig også det jeg troede

  • Inden vi konkluderer en masse på hvem der burde have vidst hvad hvornår, skal vi lige huske på
    hvor vi har det fra:


    En far der er blevet sur på skolen og er gået til den mest skandalejagtende af alle aviser.


    Ikke fordi at det er rigtigt at låse børn inde i kosteskabe. Hvis det var det der skete.
    Men der er helt sikkert mere i den historie end ekstrabladets læsere får at vide her.


    I alle tilfælde må skolens leder ikke udtale sig om et enkelt handicappets barns sag til pressen.
    Det ved journalisterne også udmærket.
    Det er derfor vi får den detaljerede historie om hvordan døren ikke blev åbnet.


    Så får de hende mistænkeliggjort (med held tilsyneladende) uden egentlig at have noget på hende.