Ban Mig

  • Ehm??
    Du kan jo bare trykke log ud aller øverst til højre i din browser,
    Dernæst sletter du din browsers cache. Og vupti så logger du ikke længere ind.


    Hvis du er utilfreds med noget, så lav en tråd til dét. Det her virker desværre mere som "attention-mememememe" agtigt.


    Du må kunne tåle lidt kritik, det andet er for dårligt. Du behøver jo ikke at efterkomme kritikernes krav/ forslag, og du kan også bare fortælle at du vil beholde det sådan, fordi du bedst kan lide det sådan. Slut.



    Men god vind fremover hvor du end tager hen, også hvis du beslutter dig for at blive. :cheers:

  • Forstår ikke hvorfor mods ikke har lukket denne tråd for længst?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwesth
    Ja, og i sidte uge var det inde på hwt.dk du ville bandes. Nu må du komme ind i kampe. Og bare blive væk fra samplige forums i DK. Du har jo ikke noget at komme med alige væl (Andet end mundlort selvfølgelig). Men det har du tilgendgæld også rigeligt af... Farvæld og IKKE på gensyn..



    hahah humor.. er der også en tråd på det?? måske et link kunne være sjovt at se :)


    men altså jeg sidder og flækker af grin over denne så seriøse trå :)


    men altså Skrive en tråd om at man vil bannes, så er man fandme gået lavt.. ikke nok med man bare kan slette denne side fra en favoritter og ikke komme inde på, men så vil han også have den helt slettet for han åbenbart IKKE kan lade være med at komme her ind, og den eneste må han kan stoppe det på er ved at han skal bannes.. :9xo :9xo :9xo :cheers:


    Håber sku ikke du lever sådan til dagligt.. men gl hf ! eller hva man ellers siger.


    and btw !!! :rules: :rules: :rules: :rules: :rules: :rules:

  • Quote

    Ja, og i sidte uge var det inde på hwt.dk du ville bandes


    Hvis det passer kræver det altså lige et link tak :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Fordi det er sku da knaldgod humor! :))


    Jo det er da sjovt, men der er vel ingen grund til at sparke en mand som allerede ligger ned...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Jo det er da sjovt, men der er vel ingen grund til at sparke en mand som allerede ligger ned...


    Det mener jeg så heller ikke vi gør. gonlaa har jo helt selv oprettet den her tråd, og jeg vil ikke sige han ligger ned, for han har af egen fri vilje besluttet at forlade Tweak.dk uden nogen egentlig årsag.


    Men ok, måske skal jeg bare lade det være nok for nu - jeg lukker hermed tråden.