Hitman The Movie

Oprindeligt indlæg af Slacker
    ja, Statham er nok et af de bud som er ret tæt på Mathias John Møjæk Markussen.. Jeg tror faktisk Daniel Craig kunne være ret sej også. Den eneste der kunne overgå mig er nok ham som voic-acter OG ligner hitman: http://www.imdb.com/name/nm0061055/

Arrghh Ja, David Bateson! Hvorfor fanden har de ikke taget ham??? Så ville man jo rigtig kunne relatere til spillene, i stedet for en anden klovn der spiller fandango og tager credit for en anden skuespiller og karaktérs allerede opbyggede viden om Agent 47.

Men det er jo bare mig....... :crazyeyes:

Men er uenig mht. Jason Statham. Han skal bare blive med Transporter og lave en 3'er, hvis han vil det.. Jeg er ikke til hans film.. Og han ville overhovedet ikke passe ind i rollen som Agent 47, synes jeg!

Oprindeligt indlæg af Slacker

ja, Statham er nok et af de bud som er ret tæt på Mathias John Møjæk Markussen.. Jeg tror faktisk Daniel Craig kunne være ret sej også. Den eneste der kunne overgå mig er nok ham som voic-acter OG ligner hitman: http://www.imdb.com/name/nm0061055/

Ikke Statham >_<

Kan egentlig godt lide Olyphant, skulle det have været en anden så var mit bud Wentworth Miller fra Prison Break :D

Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Jeg tror sku også at filmen bliver et flop. Ligesom Doom og Alien vs Predator. Næste gang jeg skal i biografen bliver nok først til januar (AvP2)

Alien vs Predator blev overhovedet ikke et flop. Synes dog ikke selv den var god, men den har klaret sig rigtig godt. Nok også derfor der kommer en 2'er

• Okay jeg var inde og se den her idag

SPOILER ALERT!!!
    1: Jeg synes det var dybt latterligt der skulle være KÆRLIGHED med i filmen, da Hitman skulle forestille og være en iskold dræber
    2: Han ligner ikke Hitman og han har ikke den samme udstråling som man fornemmer i spillene
    3: Hitman virker ikke rigtig som en snigmorder. Han løber rundt og plaffer alle hvor imod i spillene handler det om at snige sig frem og dræbe så få så mulig. De har gjort det til alt for meget en action film.

Så mit råd til dem ville være og spille spillet noget mere og droppe at prøve og lave en action film med skyd scener og what not og faktisk prøve og fokusere på hvad selve konceptet omkring Hitman handler om

Alt i alt er det eneste positive kampscenerne

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• NEJ DER MÅ IKKE VÆRE KÆRLIGHED I EN HITMAN FILM!!!! :crazyeyes:

• Jeg var inde at se den i fredags efter skole ved en 14 tiden. Jeg syntes den var rigtig fed. Helt klart værd at se.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• ham / dem der har lavet hitman har ingen ting at sige om den film..
    De har solgt ideen videre så de kan intet gøre
    dem der har lavet filmen kunne lave den om til en peter plys film med hitman :T

Såå der kan ske alt i den film

• Timothy er nok ikke den perfekte til rollen, men ikke noget jeg lader mig irritere over.

Med hensyn til hvilket spil der er bedst, må jeg nok sige Blood Money, har klaret alle levels i alle hitman spil på Silent Assassin på Professional.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

• Meget fin film, helt sikkert værd at se. Så den sammen med damen, og hun kunne godt li den. Hun synes så også Nr 47 var lækker :crazyeyes: :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• Jeg kan kun sige at Hitman var ALLE pengene værd, den var super fed, gode skuespillere, og fede detaljer som at Hitman går på samme måde som i spillene, super fed film! :D

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Jeg kan kun sige at Hitman var ALLE pengene værd, den var super fed, gode skuespillere, og fede detaljer som at Hitman går på samme måde som i spillene, super fed film! :D

Altså som en der har lagt en af de store brune i underdrengene? Kanon :))

• Jeg ved ikke jeg kan høre den er god men.... Jeg har ikke spillet nogle af spillenne en af mine venner har spillet blood money men handler det ikke bar' om en mand der dræber folk for penge?

Oprindeligt indlæg af fredek
    Jeg ved ikke jeg kan høre den er god men.... Jeg har ikke spillet nogle af spillenne en af mine venner har spillet blood money men handler det ikke bar' om en mand der dræber folk for penge?

Hvilket jo i bund og grund er hvad Hitman gør. ;)

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Hvilket jo i bund og grund er hvad Hitman gør. ;)

Men er den så ikke lidt ensartet?

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Nu har jeg ikke selv set filmen, vil da skyde på at han ikke kun render rundt og pløkker folk ned. :P

Forhåbentlig ikke!

• det gør han ikke... bare rolig

Imo: 5/5 stjerner til Hitman, da det på ingen måde ville kunne være det samme som spillene, og hvad er det for noget med kærlighed? :P Han hjælper bare en pige/dame(kald det hvad du vil)

• 5/2 mest pga den elendige skuespiller der spiller Hitman 47, han er nok noget af det værste der længe har været på det store lærred :(

mener den skulle have være en STV film

• Kærlighed , det kan man ikke kalde det, han skupper hende sådan set altid til side.

Pløkker alle ned, jo, altså på en måde, men det meste af filmen handler jo om hvordan han forbereder det. Men synes ikke der er for meget hvor han bare pløkker. Rigtig god action

Angående skuespilleren, synes jeg han klarer det fint nok, men i forhold til spillet er han ikke lige så bredskuldret. Derudover synes jeg han spiller meget godt, når man nu også skal tænke på at han skal være en smule "klon" agtig.

Synes selv det er en rigtig fed film, som klart kan anbefales. Den er lidt indviklet, og svært at finde ud af hvilke "deals" han har lavet med hvem, og det med dobbeltgængere fandt jeg også en del forvirrende. Den kan nok godt betegnes som en rigtig drengerøvs film!

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• Max Payne skal sq filmatiseres... og rigtig meget gerne med de skuespillere der er blevet brugt til spillene (husk på de der tegneserie dele.... det er redigerede billeder)

HItman filmen venter jeg til den kommer ud på dvd engang...

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200