Zul'Aman

• Hva så? Nogen der har prøvet Zul'Aman indtil videre? Jeg sidder på taxafugl på vej til Ghostlands lige nu, vores ene team har taget 1st boss ned.
    Glæder mig sku lidt :D

Nogen af jer der har prøvet?

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Christ, så evader han på 11%, resetter event og nu kan vi ikke få gang i det igen.

typisk :rolleyes:

• har cleared zul'aman.

fed instance men desværre ikke så meget til folk med BT geared mains, nok mere til pvp spillere og casual spillere men der synes jeg de osse har gjordt et godt stykke arbejde :) og så er det rigtigt nice med musik og stemning i zul'aman :)

Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

Rettet 2 gange, sidst af lotori ().

• hvor svært er det derinde i forhold til fx kz ?

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvor svært er det derinde i forhold til fx kz ?

jeg er ikke sikker men ud fra hvad jeg har set til nu
    vil jeg sige at karazhan er sværere.

men det osse svært at bedømme, fordi iforhold til bt , mt hyjal og Kaelthas the sunstrider er det ikke svært, så jeg glæder mig til at prøve zul'aman på min alt her i weekenden så jeg kan se om det bare geared der gør det nemt eller instancen rent faktisk er svær :).

anyways det min mening indtil videre.
    andre der har anden holdning ?

Core i7 2600K @ 3.4
    Sapphire Radeon HD6850

Rettet en gang, sidst af lotori ().

Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvor svært er det derinde i forhold til fx kz ?

Jeg læste et sted at de første bosser var på nogenlunde samme plan som Netherspite, Nightbane & Prince som vi kender fra Karazhan. Så den skulle vist være en anelse sværer end Karazhan.

• det skulle være en smule sværere end kara, og man skulle gerne have en del kara/t4 gear når man begynder på at ville kunne gøre progress derinde :)

• Kan så lige siges at tanks med under 14k unbuffed i liv, bare skal holde sig uden for ZA :))
    Ligger på mellem 18 og 20k buffed i 10 mands raid, og må sige at jeg fik sgu en ordentlig røvfuld engang imellem :P
    Har været på de 3 første bosser indtil videre, og de er faktisk ikke så svære igen, man skal bare lige ind i rytmen af det nye encounter :evil:

• Hah en af mine venner smadrede sit tastatur i går fordi hans group/raid wipede 10 gange i træk :))

EDIT: Og så brokkede han sig selvfølgelig over Blizzard :P

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

• må sige efter jeg prøvede med min alt som lige er ud af karazhan, må jeg indrømme at det er sku en del hårdere end karazhan :)

godt udfordrende! specielt dragonhawk bossen :S

Core i7 2600K @ 3.4
    Sapphire Radeon HD6850

• Min guild clearede den umiddelbart efter serverne åbnede, var desværre ikke med var på work :v

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W