Hvad ønsker i jer til jul? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Ja det bliver du så heldigvis aldrig.. Huh?


    Så ville der ikke være noget som hed Tweak.dk mere. Det ville nok gå i stykker :roller:


    bare rolig. jeg ville da ikke smadre denne side. men bare give jer retfærdigheden at føle

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH


    De gamle herhjemme har T20'erne, og de spiller sq kanont - så tror ikke man bliver skuffet over T40'erne. Jeg ville ihvertfald blive glad, hvis jeg fik dem til jul... :)


    Okey, hva med bassen? Der er jo som bekendt ingen subwoofer, men gør det noget? De har fået ret gode anmeldelser rundt omkring, begge modeller.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Okey, hva med bassen? Der er jo som bekendt ingen subwoofer, men gør det noget? De har fået ret gode anmeldelser rundt omkring, begge modeller.


    Føler ikke at den "manglende" sub er et problem - i forhold til størrelsen spiller T20'erne ihvertfald overraskende godt, med god bund. Men hvis man vil have højtallere der skal spille høj techno med bassen pumpet helt op, skal man nok finde nogle andre. Højtallerne klarer fint alt fra actionfilm til trance, ved god volume, så længe man ikke piller for meget ved basskruen - for så kan de små enheder ikke følge med. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Okey, hva med bassen? Der er jo som bekendt ingen subwoofer, men gør det noget? De har fået ret gode anmeldelser rundt omkring, begge modeller.


    Som sagt, ingen subwoofer, men jeg syntes det klare bassen super, når man tænker på de ingen sub har.. Min bror bruger dem til at lave musik på, ellers har han et par cerwin vega AL-750 inde i stuen, hvis han vil ha' en masse bass..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • ønskede mig en 226bw fra samsung og fik pengene af de gamle igår, så har allerede købt den :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Få og dyre ting!
    1. kæmpe sækkestol (i fatboy stil)
    2. en ny strømforsyning til min laser
    3. et fokuslinse sæt til laseren.
    4. nye bt45 dæk til min honda cbx 550
    5. en dainese fullcoat med rygbeskytter og nyrebælte.


    regner ikke med at få mere end én af overstående. (måske 1 og 3 sammen)
    og så stoler jeg fuldt og fast på at min familie og kæreste kan finde noget som jeg ikke selv vidste, at jeg ikke kunne leve uden.

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • En ny god spille computer over 2gb ram, sli godt nok til at køre crysis i bedste opløsning :D


    Crysis


    Basketball trøje shorts og sko


    et kamera med over 10 Megapixel

    adobe photoshop


    forventer nu ikke at få dem med store bogstaver

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa
    ja jeg ønsker mig et andet job



    Hahahaha du bliver VED og VED og VED og VED!!! :clap:


    Hvad med at blive reklame for Duracell? Det ville da kunne give godt? :crazyeyes:



    (Keep going gonlaa :cheers:)


  • det ville det sikkert hæhæ


    ej jeg vil gerne arbejde med noget edb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa
    det ville det sikkert hæhæ


    ej jeg vil gerne arbejde med noget edb


    Jamen så gå da igang med at søge :) Jobs er ikke noget der ligger under juletræet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Jamen så gå da igang med at søge :) Jobs er ikke noget der ligger under juletræet.


    nej desværre.


    men jeg er da godt igang med at lede efter noget.


    men ellers så har jeg stadig mit job i spar som jeg ikke beholder så længe


    og det blev så opfyldt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Jamen så gå da igang med at søge :) Jobs er ikke noget der ligger under juletræet.


    ja igår fik man så at vide at jeg måske skal til at arbejde i super best i nørresundby hvilket der er max nice

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa


    ja igår fik man så at vide at jeg måske skal til at arbejde i super best i nørresundby hvilket der er max nice


    Hvor har de deres edb afdeling i butikken? :))


    Ej til lykke... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Hvor har de deres edb afdeling i butikken? :))


    Ej til lykke... :D


    de har desværre ikke nogen edbafdeling. men det er da bedre end mit spar job. håber jeg da...


    men det ligger da noget tættere på min skole