Mangler godt spil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Crysis, Command and Conquer 3, Company of Heroes er lige tre stk. jeg kunne komme på som jeg godt kan lide... :D


    Jeg har prøvet Crysis og må indrømme godt spil god grafik men lidt for kritisk til mig


    prøvede demoen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek


    Jeg har prøvet Crysis og må indrømme godt spil god grafik men lidt for kritisk til mig


    prøvede demoen


    Lidt for kritisk? Må sige jeg ikke lige forstår hvad du mener med det :D...



    Men at du ikke kan lide det må du jo selvom, så er der bare flere eksemplare til release til mig :)) :))


  • Hvor mange eksemplarer skal du da ha' :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af weah69
    Call of duty 4 er et fedt spil. :9xo


    nemlig selv om jeg har gemmenført det på hard, single player modet, men lidt kort er det synes jeg ellers bare mig som er hurtig :)

  • hej jeg er ked af at sige det men ingen af spillende fandt min interesse Crysis lidt for svært altså manglede ammunition kunne ikke finde ud af at styre, det call of duty åbenbart ikke gammel nok til at gå ind på deres hjemmeside, company of heroes ikke min stil og så lineage kan ikke fordrage at betale for spil løbende

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    hej jeg er ked af at sige det men ingen af spillende fandt min interesse Crysis lidt for svært altså manglede ammunition kunne ikke finde ud af at styre, det call of duty åbenbart ikke gammel nok til at gå ind på deres hjemmeside, company of heroes ikke min stil og så lineage kan ikke fordrage at betale for spil løbende


    Du kunne evt. se nærmere på Hellgate Online hvis du er til RPG genren. Ganske nyt spil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    hej jeg er ked af at sige det men ingen af spillende fandt min interesse Crysis lidt for svært altså manglede ammunition kunne ikke finde ud af at styre, det call of duty åbenbart ikke gammel nok til at gå ind på deres hjemmeside, company of heroes ikke min stil og så lineage kan ikke fordrage at betale for spil løbende


    Et skud per fjende? :D Eller en kung-fu fist i bærret ...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Et skud per fjende? :D Eller en kung-fu fist i bærret ...


    Præcis - one shot - one kill...


    Hvis jeg skal anbefale dig nogle spil foruden Crysis, så er det afgjort:


    World In Conflict


    Call Of Duty 4


    Just Cause

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Hej allesammen jeg undskylder men da' jeg prøvede Crysis Demoen anden gang blev jeg helt bidt af det så nu ved jeg hvad jeg skal ønske mig til jul
    Tusind tak for alle jeres gode råd og tak på grund af at i gad at spilde tid på mig


    Hilsen FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Okay hvis man køber Crysis skal man ikke forvente nogen lang singel player del i hvert fald... :crazyeyes:



    Hvor lang tid tog det da


    og jo siden jeg prøvede første bane ( på easy ) tog det mig rimelig lang tid men det er nok kun mig :D


  • hehe en af mine venner har skam klaret det på de 10 timer ca. godt nok kun på sværhedsgraden lige under delta... Dog skulle jeg meget gerne være nået omtrent 60% ifølge ham og jeg spiller på delta niveau og jeg har brugt små 5-6 indtil nu...


    Men tilgængel kan man jo altid begynde og spille forfra da de er ganske sjovt at spille igen... Og der er jo altid multiplayer delen som jeg også finder ganske fornuftig... :D

  • Det er jo også første gang jeg prøver et First Person Shooter spil jeg er jo lige kommet fra [URL=http://www.ea.dk/games/9939,pcdvd/]Lord Of The Rings The Battle For Middle Earth The Rise Of The Witch-King[/URL]

  • Sad lige og gamede lidt Call of Duty 4, og ja det har altså sine fede stunder...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Følger Call of Duty 4 krigen Irak eller hvordan er det?


    Nope, krigen er opfundet...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe