• Halløjsa :D
    Jeg starter fra enden af: Jeg står på min første dag på nyt arbejde i Fætter BR, og en gut kommer og spørger mig om mig og 2 af mine venner (der også var der) Kunne tænke sig at stå modeller til nogle billeder, fordi han er træt af normale "kedelige" portrætbilleder. Han sagde at vores billeder bare skulle være på hans hjemmeside som en slags reklame. og han sagde også at han ville animere det sådan lidt i et photoprogram og gøre det sådan lidt mere "tegneserie-agtigt".

Hjemmesiden: http://www.davivarsmaa.dk

Og nu er mit spørgsmål: Synes i at han er dygtig/kreativ osv. for jeg har i det hele taget ikke den helt store forstand på opsætning osv. Men jeg synes der ligger nogle flotte iblandt.

Freakshow out.

• Lav et stykke papir på at de ikke må bruges til videresalg eller videregives til 3. part. Samt at i har ret til at bruge billederne selv til print og på net.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Mega nedren hjemmeside.. Men jeg kan ikke lide hans billeder. Mange af dem er et dårligt billeder der bare har fået en ekstrem omgang photoshop.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af celfa
    Mega nedren hjemmeside.. Men jeg kan ikke lide hans billeder. Mange af dem er et dårligt billeder der bare har fået en ekstrem omgang photoshop.

Husk nu at få lavet noget skriftlig aftale. Så i ikke ser jer selv i et blad en dag :P

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Oprindeligt indlæg af celfa

Husk nu at få lavet noget skriftlig aftale. Så i ikke ser jer selv i et blad en dag :P

Det må han jo så ikke alligevel uden at de giver lov :)

Husk jeres forældre skal skrive under hvis i ikke har rundet det 18.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Det må han jo så ikke alligevel uden at de giver lov :)

Husk jeres forældre skal skrive under hvis i ikke har rundet det 18.

Nej. Men nu kender jeg nogle der tilfældigvis har haft problemer med de mundtlige aftaler som lovmæssigt er korrekte. En mundtlig aftale kan du jo ikke bevise.

Hvis du har på skrift at hvad han må og ikke må er det en del nemmere.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Oprindeligt indlæg af Izaka

Ser man det, så kan det være jeg kigger ind en dag og plager dig med de dummeste spørgsmål om Bratzdukker :$

Bare så længe du ikke beder mig om at pakke noget ind eller siger du vil have et gavekort :razz:

• Jeg sidder på et reklamebureau til daglig og ser rigtig mange billeder .Jeg må indrømme at jeg kan lide en stor del af hans billeder og at det ikke er utænkeligt at bruge den " animeret" stil han bruger på nogle af dem. Men som andre her også skriver så sørg får at få en skriftlig aftale med fotografen.

Oprindeligt indlæg af wacomx
    Jeg synes de ser fede ud. Jeg kan især godt li de billeder der er en anelse slørede . Er der nogen her i dette froum der har nogen ide om hvordan han får det look ?

11-06-2007 20:12...

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Oprindeligt indlæg af Dumpen

11-06-2007 20:12...

Tjo, men manden stiller jo et fornuftigt spørgsmål. Hvordan han så har gravet den frem skal jeg lade være usagt :)