Jeg kunne godt tænke mig at oprette en server til CSS, men der er ingen der kan joine.
Kan sagtens "create server", det er jo intet problem, men den viser sig ikke på server listen, en hvilken som helst form for hjælp vil blive meget værdsat! Tak
Hvordan opretter jeg en CSS server?
-
-
Det første du skal sikre dig er at den port du laver serveren på (std. er vist 27015 ikke? ) er åben for ind/ud kommunikation i din firewall og router.
Med andre ord skal du portforwarde den port til din IP på dit hjemmenetværk
Hvordan man gør dette er forskelligt fra router til router, så jeg vil anbefale dig at besøge http://portforward.com/guides.htm
Og se om din router skulle være på listen.Dernæst, når du har forwardet porten til din lokale ip, så går du ind i CSS, laver din server, får consollen frem og skriver sv_lan 0 i consollen.
Dette gør din server public, så andre kan se denDet skulle gerne virke efter du har fulgt mine råd hehe, gør det ihvertfald her.
EDIT:
Og velkommen til forummet forresten -
Høhø Alex, så må vi se om det virker, vi skulle jo meget gerne få spillet lidt
-
Så prøver jeg lige det, tak!
-
Shit. Har en router der ikke er understøttet i portforwarding.
Model: Synergy 21 Nummeret som står på den: S21196Hvad gør jeg så nu?
-
hej jeg vil gerne have hjælp så du siger hvis jeg fx har ip port på nr. 87.49.194.182. hvad skal jeg så ? og hvordan giver jeg andre admin hvor downloader jeg main admin henne plz hjælp mig har en dediketet server jeg fatter det bar ikke
-
Oprindeligt indlæg af dark angels
hej jeg vil gerne have hjælp så du siger hvis jeg fx har ip port på nr. 87.49.194.182. hvad skal jeg så ? og hvordan giver jeg andre admin hvor downloader jeg main admin henne plz hjælp mig har en dediketet server jeg fatter det bar ikkeDe skal bare connecte til dit ip efter du gar sat den op, husk port efter ip.
eks. connect 87.49.194.182:27015
hvis du har port 27015, du skal som nævnt tidligere have åbnet for portene i din router. Til sidst så hvis du skal give andre admins skal de bare logge ind via rcon, som du selv sætter.
-
start css også tryk new game vælg map også alt det andet og tryk start... så har du en css server..
skal du have den over internet så skriv sv_lan 0 i console så den online