Elgiganten!

  • Ville anbefale den fra Elgiganten... Ikke kun på baggrund af produktet, men simpelthen mht. service. Bilka sender produktet ind, hvis der sker noget. Elgiganten derimod har en lille serviceafdeling, hvor de kan lave de mest basale ting, men ellers sender de det også ind, ligesom alle andre forretninger.

  • Kan også kun sige at elgiganten har en dårlig service. Men man kan være heldig at få en nognelunde service ved dem.
    Så vil jeg sige at jeg kan anbefale Merlin fordi at jeg havde et spil hvor cd'en sprang i luften og jeg gik ned i Merlin Silkeborg og sagde at jeg havde købt dette spil hos dem. Men jeg havde igen kvittering.
    De sagde til mig at jeg skulle komme med cd drevet også. Dagen efter havde jeg et helt nyt spil plus jeg havde fået ombyttet det ødelagte cd til et benQ dvd drev.
    Det er service :D

  • Dengang min telefon begyndte at brokke sig, afleverede jeg den hos elgiganten. Det tog hulens lang tid for dem at ordne den, men de stillede tilgængæld en ny telefon til rådighed imens min egen var til reparation. Generelt syntes jeg elgiganten er et rigtig dårligt sted, hvis du skal ud og købe noget nyt grej. Deres service er på niveau med Netto's, og de kan ofte slet ikke svare på de spørgsmål man stiller dem. Enten har jeg bare været uheldig, eller også er elgiganten bare ikke sagen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af casio151
    Ville anbefale den fra Elgiganten... Ikke kun på baggrund af produktet, men simpelthen mht. service. Bilka sender produktet ind, hvis der sker noget. Elgiganten derimod har en lille serviceafdeling, hvor de kan lave de mest basale ting, men ellers sender de det også ind, ligesom alle andre forretninger.


    Man kunne næsten tro du arbejdede for dem :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Man kunne næsten tro du arbejdede for dem :))


    Hehe ja... Sidst jeg var i elgiganten kunne medarbejderen ikke svare på hvad der var i computeren..


    Og hvad der var bedst... Godt nok ikke mig der spurgte, men jeg overhørte det... Syntes det er grineren at høre hvor latterlige nogle af de sælgere nogle gange er.


    Altså honestly så skal man ikke udtale sig om noget hvis man ikke har forstand på det...

  • Der er garanteret forskel på Elgiganten fra by til by, lissom med alle andre forretningen.


    -Og på baggrund af en god oplevelse kan man jo ikke sige god for en forretning, men uden tvivl herligt når man får en ordentlig service.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har aldrig købt noget i Elgiganten, man kan se hvilken slags butik det er, på lang afstand .. (dårlig service, og uvidende medarbejdere)

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Minder mig lidt om da jeg kom til at diskutere med en mindre begavet medarbejder i Fona hvor han holdt fast i at det var meget vigtigt med 2GB ram hvis man havde mange billeder på computeren...omfg :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Minder mig lidt om da jeg kom til at diskutere med en mindre begavet medarbejder i Fona hvor han holdt fast i at det var meget vigtigt med 2GB ram hvis man havde mange billeder på computeren...omfg :$


    Det er da en godt eksempel på at de ikke ved noget i fona.
    Men hvis jeg skulle købe noget i elgiganten så skulle det nok være en yamaha forstærker og lyd ved de da lidt om i elgiganten så meget ved jeg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Det er da en godt eksempel på at de ikke ved noget i fona.
    Men hvis jeg skulle købe noget i elgiganten så skulle det nok være en yamaha forstærker og lyd ved de da lidt om i elgiganten så meget ved jeg.


    Honestly så har jeg sku heller ikke været heldig på det punkt ;)


    Det kan oftest heller ikke svare på noget andet for den sags skyld...


    Fjernsyn ved de ligesom dem i merlin fona etc. heller ikke noget som helst om... Dem jeg har mødt altså


    Altså når man ikke ved hvordan man sætter en DVD maskine til et fjernsyn og kan få den til at afspille en DVD så skal man ikke være i Merlin's TV afdeling :D



    Derudover kommer de oftest med de mest lamme forslag ideer etc. Fx så på stod en jeg over hørte engang at en AMD Atholen 64 var dobbelt så hurtig som en P4 da den hed 64...


    Nok ikke nogen som er i tvivl om at han snakker om 64-bit, men honestly :crazyeyes:

  • det er ellers sjovt :)
    der er jo kæmpe forskel på hvilken sælger man får fat på uanset hvor det er henne. der er nogle som intet ved. mens andre ved en hel del. thats how it goes.


    medhensyn til ikke at vide hvad der er i computerne (går ud fra du tænker med hensyn til producenter af grafikkort ect^^) er det simpelt hen fordi der ingen informationer ligger om det på de færdigsamlede computere som jo er de eneste der bliver solgt med mindre man tager i en disideret computerforretning der selv laver deres egne :)