"- Diverse laptop harddiske, nogle incl. USB kasser."
Størrelse, og mærke på diskene, og hvilke er i USB-kasser?
QuoteOprindeligt indlæg af tryllerylle
Primært IBM/Hitachi fra 12GB til 40GB. Der er to USB "kasser" hvilke diske der skal være i dem er op til køber.
Spixe: 250 og det er dit.
QuoteOprindeligt indlæg af TheOriginalTB
12GB til 40GB. Der er to USB "kasser" hvilke diske der skal være i dem er op til køber.
Spixe: 250 og det er dit.
Det okay
gider du skrive pris på harddiske til dude1992@gmail.com
Tjekker ikke tweak ret ofte
Evt bytte med noget andet sjovt ?
kan se hvad jeg vil af med hvis det har interesse
QuoteOprindeligt indlæg af TheOriginalTB
madz: Der er skiftere bag på rattet, men de ffire knapepr foran kan programmeres som du ønsker.
Ok,hvordan er standen,tør du gi et bud på hvor mange timer det er brugt,og hvor gammelt ca ?
QuoteOprindeligt indlæg af madz
Ok,hvordan er standen,tør du gi et bud på hvor mange timer det er brugt,og hvor gammelt ca ?
Det er vel en 3 år gammelt, det er brugt lejlighedsvis - og ellers har det gloet på toppen af skabet. Standen er som det var da det var nyt.
Spixe: Jeps, send mig en pb, så tager vi lige resten derover.
dude: jeg kan skrive her i tråden hvilke diske der er tale om, det er lettere og det giver andre mulighed for at byde ind.
"- Logitech FormulaForce GP - rat med pedaler, med force feedback" byder 200,- incl porto.
"- Logitech FormulaForce GP - rat med pedaler, med force feedback" byder 200,- incl porto.
Noteret.
Logitech FormulaForce GP - rat med pedaler, med force feedback" vil godt byde 225,- incl porto.
mvh
QuoteOprindeligt indlæg af Penta50
Logitech FormulaForce GP - rat med pedaler, med force feedback" vil godt byde 225,- incl porto.
mvh
Noteret. den første der byder 300 for det får det, ellers ryger det for højeste bud under 300.
Hej igen.
Hvordan ser det ud med billeder af kabinettets 'indre liv'..? Brugbart om du mailer dem eller på anden vis gør det muligt...
QuoteOprindeligt indlæg af trh55
Hej igen.
Hvordan ser det ud med billeder af kabinettets 'indre liv'..? Brugbart om du mailer dem eller på anden vis gør det muligt...
Jeps der kommer billeder så hurtigt som det er muligt. (kabinettet ligger på loftet, skal lige have tid ti lat tage det ned, støve det af tage billeder, smide kabinettet deropigen samt fremkalde billederne
..kender det alt for godt fra egen situation....så giv det bare den tid det tager - nu ved jeg jo du arbejder på sagen..
1 x 40GB i USB kasse - 100pp ?
DLink DGS 1005D, 5 ports gigabit (10/100/1000) switch, er den komplet med strømforsyning m.m. og hvad er prisen ????.
mvh
Jeg lægger lige lidt tråd ind for at fortælle at jeg stadig er interesseret i at se kabinetbilleder.
Trækker mit bud på Logitech FormulaForce GP tilbage, da jeg muligvis får et på Lørdag, hvis ikke vender jeg tilbage
mvh
1 x 40GB i USB kasse - 100pp ?
??
TheOriginalTB,er der liv i tråden,og hvor længe skal den køre ?
Jeg er stadig intra i det rat der,og Penta50 ser ud til at være sprunget fra
TheOriginalTB,er der liv i tråden,og hvor længe skal den køre ?
Jeg er stadig intra i det rat der,og Penta50 ser ud til at være sprunget fra
Der er stadig liv i tråden, men jeg kæmper med nogle seriøse i-net problemer
Skal nok opdatere så snart det er muligt.