Hellgate online del.

• Hey

Har lige et par spørgsmål ang. dette spil..

Sad sådan og tænkte over hvordan online delen vil være? Vil den være lige i Diablo 2? hvor man joiner baner med maks 8 players i? Eller vil det være ligesom WoW, hvor alle er i en bane ( hvis i forstår )

Syntes ikke rigtig jeg har kunne finde noget, ellers så er jeg bare en nød.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Så vidt jeg har forstået er det lidt ala wow, hvor byerne (stationerne) er fyldt med mennesker på serveren..
    Når man så går ud i områder med monstre går det over til instances og man kan såvel også være i disse instances med venner og grupper

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

Oprindeligt indlæg af lokkedue
    Så vidt jeg har forstået er det lidt ala wow, hvor byerne (stationerne) er fyldt med mennesker på serveren..
    Når man så går ud i områder med monstre går det over til instances og man kan såvel også være i disse instances med venner og grupper

Det samme som i GuildWars :)

• ja, byer osv er fyldt med alle de andre der er online, men så går du ud til de forskellige steder, igennem sådan nogel waygates, og der kan man så tage grupper osv med :D Der er også raid-instances til når man når længere i spillet (og vidst nok har premium account) hvor alt "The phat lewt" dropper :))

Grundlæggende er det fremtids Diablo II, med WoW præg, men faktisk mest en anden version af Diablo II ;) det er jo også gutterne bag Diablo der har lavet det :P

• Cool, tak for svarene :)

Det lyder jo lovende så

-Friedrich Nietzsche-

• må dog desværre sige at jeg ikke syntes helt så godt om det, som jeg havde troet jeg ville, men jeg er heller ikke den største diablo II fan :P
    Men tror helt sikkert det er et spil for alle de diablo fans derude! :D

Oprindeligt indlæg af Prectar
    må dog desværre sige at jeg ikke syntes helt så godt om det, som jeg havde troet jeg ville, men jeg er heller ikke den største diablo II fan :P
    Men tror helt sikkert det er et spil for alle de diablo fans derude! :D

jeg var Diablo Fan brugte rimelige meget tid på det... Men Hellgate London kommer aldrig til at stå på min hylde, skuffede mig for meget i singelplayer delen...

Oprindeligt indlæg af Svan

jeg var Diablo Fan brugte rimelige meget tid på det... Men Hellgate London kommer aldrig til at stå på min hylde, skuffede mig for meget i singelplayer delen...

nå okay, der kan man bare se ;)

Deres trailers fik mig godt nok op at køre efter det spil, men da jeg endelig havde prøvet det, blev jeg sgu lidt skuffet :rolleyes:

Men det kunne blive en god film! :finger:

Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Hvordan foregår online delen med forbindelser og spil? et stort eller?
    og anden feedback fra MP delen plz :P

Altså det foregår lidt ligesom MMORPGs i byerne, og så kan man så groupe eller soloer udover det..
    Alle steder med monstre er så instances, så der bliver ikke så crowded heldigvis :)
    Spiller selv en Blademaster og er enormt positivt overrasket over spillet :)

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

Oprindeligt indlæg af lokkedue

Altså det foregår lidt ligesom MMORPGs i byerne, og så kan man så groupe eller soloer udover det..
    Alle steder med monstre er så instances, så der bliver ikke så crowded heldigvis :)
    Spiller selv en Blademaster og er enormt positivt overrasket over spillet :)

Så der er ikke en decideret singleplayer del, det er bare frit sla' om man råtter sig sammen med andre spillere, eller går alene ud og tæsker monstre?

Oprindeligt indlæg af Izaka

Så der er ikke en decideret singleplayer del, det er bare frit sla' om man råtter sig sammen med andre spillere, eller går alene ud og tæsker monstre?

Der er en singleplayer del, ligesom i D2...

Og ja, du kan selv vælge om du vil gøre det alene eller med venner.. men hvis du er flere, så bliver monstrene også stærkere..

-Friedrich Nietzsche-

Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Så der er kun 1 server eller er det seperate spil ?

So far, er der 4 servere i alt.. 2 EU og 2 US...

-Friedrich Nietzsche-