Er du tilfreds med din PS3?

  • Hey!


    Inden jeg bestiller en PS3, ville jeg lige høre om i er glade for jeres PS3? Hvad spil har i, noget i kan anbefale?


    Fordele/Ulemper osv.


    På forhånd tak :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Er meget tilfreds med min, ingen problemer opsætning og opdatering er nemt...


    Bruger den blandt andet også som DVD og Blu Ray afspiller hvor den også før det godt...


    Af negative ting kan nævnes at jeg syntes den larmer lige i overkanten, men jeg kan sagtens leve med det...


    Spil marked er heller ikke ligefremst fyldt med PS3 spil og dem der er, er som regel forholdvis dyre sammenlignet andre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Okay, ja det er nu ikke en så dum pris, men det er vel uden ekstra ting.


    Ja... Man kan da få den med nogle spil og controllere, uden at skulle betale meget mere... Så syntes ikke det er en helt vildt billig pris... Men i betragtning af at man får en god DVD afspiller, Blu Ray afspiller og en Spil Konsol syntes jeg faktsik det er en ganske fair pris...


    Derudover så lager jeg noget af mit musik på den...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    40GB versionen skulle eftersigende også larme en del mindre end 60GB versionen.


    Nu må jeg sige jeg ikke syntes at 60GB versionen larmer så meget igen, altså det er hovedsageligt hvis man ikke har nogen lyd på og den bare står og kører at de er en gene for mig... Ellers lægger jeg ikke mærke til den når jeg spiller eller lignende da, den ikke larmer mere end lyden nemt overdøver den...

  • Synes bare ikke 40GB versionen er specielt attraktiv, eftersom den skulle mangle alle former for understøttelse af PS1 og 2 spil.


    Hvad angår prisen, så kan man flere steder få startpakken (60GB versionen), der inkludere 2 spil og ekstra controller, for 4.300 kr.


    Det er sådan en pakke, jeg har overvejet. Man behøver ikke investere i nye spil osv, men kan simpelthen gå igang med det samme. Men det generer mig dog meget, at udvalget af Blu-Ray film er lavt. Samtidig, at flere filmselskabet droppet formatet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    er det ik noget med 40gb udgaven ik kan afspille alt det som 60gb udgaven kan?


    mener jeg bare at ha læst...


    Jo, det er jo bl.a. også det Macimuz skriver ;)


    Quote


    I forhold til 60 GB-modellen, så er det ikke kun harddisken, der er sparet på. For at kunne gøre prisen så attraktiv som muligt, er der også fjernet 2 USB-porte, ligesom der ikke er nogen læser til hukommelseskort. Modsat alle andre PS3-modeller, så vil den nye heller ikke kunne afvikle nogle Playstation 2-titler.


    Kilde

  • Vi har haft den i et par måneder nu, men den bliver sjældent brugt desværre. Den er faktisk rigtig fed, men der bare alt for få spil på makedet, og prisen er alt for peberet for et enkelt spil. Ellers virker den rigtig godt, og trådløs controller er jo for fedt, men vi har også brugt den til at gå på internettet i stuen med, og det syntes jeg fungere mindre godt, det bygget forkert op hvis i spørger mig, har ikke prøvet at sætte et bluetooth tastatur til endnu, kunne forstille mig det virkede bedre end en controller.


    Men det en fed maskine hvis man har nogle fede spil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Hvordan er det iøvrigt med regioner på sådan en fætter?


    Kan man afspille dvd-film i alle slags regioner?



    det mener jeg ikke man kan.


    men når du skal oprette en bruger på din ps3 skal du vælge hvilken region du er fra, hvis du vælge hong kong eller usa får du adgang til mange flere demo spil og film. bare et lille tip :)


  • Narj, fik også lige et link af en ven. Det betyder, at en PS3 ikke vil kunne afløse min dvd-afspiller. Ved så heller ikke om PS3 er i højere kvalitet end Denon, hvad sådan noget angår.


    Men det var et godt tip ;)


    Mit køb af en PS3 er i hvertfald sat på standby. Nu kommer julegaveindkøbet jo også så småt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Vi har haft den i et par måneder nu, men den bliver sjældent brugt desværre. Den er faktisk rigtig fed, men der bare alt for få spil på makedet, og prisen er alt for peberet for et enkelt spil. Ellers virker den rigtig godt, og trådløs controller er jo for fedt, men vi har også brugt den til at gå på internettet i stuen med, og det syntes jeg fungere mindre godt, det bygget forkert op hvis i spørger mig, har ikke prøvet at sætte et bluetooth tastatur til endnu, kunne forstille mig det virkede bedre end en controller.


    Men det en fed maskine hvis man har nogle fede spil.


    Vil give dig helt ret, søgning mm på nettet fungerer ikke helt optimalt efter min mening, har dog kun set det i brug hos en ven, men tvivler på at det gøre nogen forskel :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Narj, fik også lige et link af en ven. Det betyder, at en PS3 ikke vil kunne afløse min dvd-afspiller. Ved så heller ikke om PS3 er i højere kvalitet end Denon, hvad sådan noget angår.


    Men det var et godt tip ;)


    Mit køb af en PS3 er i hvertfald sat på standby. Nu kommer julegaveindkøbet jo også så småt.


    Ville ihvertfald være hjernedødt at bruge den som DVD-afspiller hvis man har en i forvejen, PS3 æder ~170w under dvd-afspilning, noget som en alm. afspiller kan klare for en tiendedel.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • jeg har haft min ps3 siden release...


    jeg har fifa 08, ninja gaiden sigma, tony hawks project 8, the darkness, splinter cell double agent og motorstorm...


    og jeg må sige, jeg er meget tilfreds med min ps3..


    dog er udbuddet af spil lidt tomt her i det første år, og mange spil producenter siger at det er "svært" at lave spil til den.. dvs det tager lang tid og ja, det er vel egentlig derfor vi ser flere "xbox exclusives" i øjeblikket..


    men spil som assassins creed, little big planet, gran turismo 5(demoen er totalt cool) skal nok sætte gang i det..


    personligt er jeg nok mest tilfreds med min ninja gaiden, det er så fedt. det er dog bare en opdateret udgave af et spil som udkom til xbox for nogle år siden..


    anyways.. overall, så er jeg meget tilfreds med min ps3. nettet (PSN, online spil) er mega simpelt at gå til, og generalt er den rar..


    dog er den primært bare dvd afspiller :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Ville ihvertfald være hjernedødt at bruge den som DVD-afspiller hvis man har en i forvejen, PS3 æder ~170w under dvd-afspilning, noget som en alm. afspiller kan klare for en tiendedel.


    Jooh, det er selvf. heller ikke så fedt, at den går elmåleren rundtosset. Bestemt heller ikke et plus i min bog, men tænkte nu mere på lydmæssigt og billedmæssigt.