Konstant reboot, når ikke windows

  • Vi har lige skiftet GFX fra Radeon 9600 XT til Asus EAX1950 PRO, og det virkede som det skal, alt kørte flydende osv. Brugte computeren i 3 timer ca, og så slettede jeg daemon tools pro, og genstartede. Derfra har det været træls. Computeren genstarter når man tænder, og den når ikke til windows, og så genstarter den igen :S Der kommer windows xp load screen, men så lige når det går væk og den skal ind i windows, så genstarter den bare. Nogen der ved hvorfor det kan være? Det er bare lige pludseligt :-s


    Når man tænder står der:
    _____________________
    Scan Devices, please wait...
    Raid
    None Define
    None Raid
    Serial_Ch0 Master: Maxtor GV288E8
    _____________________


    Ved ikke om det betyder noget. Der sidder en Sata HDD i, men jeg har ikke ændret noget som helst :-s Det var bare efter en sølle genstart.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Flyttet. Den kan sikkert også passe ind i Hardware og Tilbehør, men en ting er sikkert, Off Topic er det i hvert fald ikke ;)


    Damn, godt du er vågen :roller:

  • Er der slet ingen der har haft erfaringer med sådan noget?
    Når jeg booter fra WinXP CD'en, og trykker ENTER for at installere. Så står der ikke nogle drev på listen. Hverken C: eller D:. Og kablerne sidder som de skal.


    EDIT: Valgte i BIOS at det skulle være NON-Raid et eller andet. Så fandt den harddisken. Og jeg valgte installere, og så reparer. Nu må vi se. Nogen der kan tyde hvilken sammenhæng der kan være når det åbenbart betyder noget at det er NON-Raid eller Raid?

  • Jeg fandt selv ud af det, det var en underlig fejl. Men det kan være ligemeget når der ikke rigtig er nogle interesserede i tråden alligevel :p Lukker den.