• Må sige det er et rigtig flot billede syntes jeg... :9xo

Kan godt li det er sort-hvid, men altså jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg godt kan lide det...

Men jeg syntes det er rigtig godt...

Oprindeligt indlæg af Izaka
    Den slags billeder siger mig ikke rigtig noget :rolleyes:

Har det på samme måde.

Jeg synes ikke helt det kan bruges til noget, det er hverken prydende eller interessant set med mine øjne. Hvis jeg skal sige noget positivt om det, må det være skarpheden. :)

• Narj, det er måske ikke et billede af en pyramide, en flot blomst, en lækker sild eller andet.

Synes nu billedet er rigtig godt. Det er især belysningen, som jeg finder vellykket.

Selvom billedet ikke er et flot stykke natur med sin historie, så synes jeg da alligevel mandens ansigt bærer præg af en slags historie. Man kan da tænke over så meget, hvis man bare lige sætter sig ned og lader tankerne flyve lidt.

:9xo herfra ;)

• Idéen med sådan et billede er jo, at fremhæve rynkerne og tegnene på alderdom.

Hvilket jeg synes vises fint på dette billede. Måske manden fylder for lidt på billedet?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless