Nogen ideer??

Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvad med at spørge hende hvad hun har mest lyst til? Hun har vel lært at snakke ;)

Ja da, det har jeg også gjort - men hun har ikke rigtig nogen penge og vil ikke være til besværd.
    Den anden vej rundt så skal hun da opleve lidt nu det er 5½år siden vi har set hinanden sidst - så må jeg jo bare punge ud.

Oprindeligt indlæg af dB1
    Ja da, det har jeg også gjort - men hun har ikke rigtig nogen penge og vil ikke være til besværd.
    Den anden vej rundt så skal hun da opleve lidt nu det er 5½år siden vi har set hinanden sidst - så må jeg jo bare punge ud.

Nu er der ikke rigtig nogen der kender ret meget til nogen af jer, men måske du skal finde noget I begge to vil finde hyggeligt. Det kan være alt lige fra cafébesøg og evt. en biograftur, til hjemlig hygge hvor I selv laver mad, spiller kort m.v. og får snakket en masse. Der er også altid den klassiske med en stak videofilm, men så får I nok ikke rigtig snakket sammen.

Det er også godt vejr udenfor (det er det i hvert fald både i Herning, i Århus og imellem de to byer) så en gåtur kan måske også være et hit hvis man er til udendørsoplevelser og kan lide efterårets farver.

Nu ved jeg ikke om hun normalt også bor i Kbh, eller er vant til at færdes der, men ellers kan du jo vise hende byen uden at det bare bliver en normal turisttur. Der er også mulighed for at kombinere det med en kanalrundfart, de er begyndt på vintersejladserne.

• ahh I figured it out - nu vejret faktisk er ok idag (det hverken regner eller sner) så tager jeg en tur til Lyngby, henter hende, går ned til min gode ven slagteren og køber nogle sandwitch, tager til dyrehaven og går en tur for at catche lidt op siden vi har set hinanden sidst...

Hun bor normalt i Svendborg (ligesom jeg også gjorde for nogle år siden) så hun har faktisk aldrig været i Dyrehaven, mit yndlingssted!
    ..så det skal hun da lige se hvad er for noget

ahh I figured it out - nu vejret faktisk er ok idag (det hverken regner eller sner) så tager jeg en tur til Lyngby, henter hende, går ned til min gode ven slagteren og køber nogle sandwitch, tager til dyrehaven og går en tur for at catche lidt op siden vi har set hinanden sidst...

Hun bor normalt i Svendborg (ligesom jeg også gjorde for nogle år siden) så hun har faktisk aldrig været i Dyrehaven, mit yndlingssted!

Lyder sgu hygge ;)

ahh I figured it out - nu vejret faktisk er ok idag (det hverken regner eller sner) så tager jeg en tur til Lyngby, henter hende, går ned til min gode ven slagteren og køber nogle sandwitch, tager til dyrehaven og går en tur for at catche lidt op siden vi har set hinanden sidst...

Godt påfund - Go tur :9xo