Så der kommet en demo til hellgate london http://www.gamedaily.com/games…xclusive-demo/4251/67004/
Hellgate London Demo
-
-
Oprindeligt indlæg af gamlejesper
Så der kommet en demo til hellgate londonhttp://www.gamedaily.com/games…xclusive-demo/4251/67004/
JEG ELSKER DIG
NYS NYS
-
Nice! Nogle mirrors indtil videre ?
-
fileplanet har den i hvert fald
tror alle de størrer har demo'en...
-
-
Gør det ikke hos mig den vil ikke downloade ordentligt, men gør fint på fileplanet...
-
Boomtown har den også, hvis der er nogen der har en konto der.
-
Er det mig eller kan man kun komme i lvl 5 ?
Hvad gør med man den ting man får af ham den såret mand? I starten.
-
Oprindeligt indlæg af Schultztheman
Er det mig eller kan man kun komme i lvl 5 ?Hvad gør med man den ting man får af ham den såret mand? I starten.
Det er jo en demo så maks. lvl er nok 5... Jeg syntes det er noget kedeligt og grafikken skuffer mig i forhold til forventningerne...
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Det er jo en demo så maks. lvl er nok 5... Jeg syntes det er noget kedeligt og grafikken skuffer mig i forhold til forventningerne...
Grafikken skuffede mig os. Selv min 7800 gt kan køre det nogenlunde
Monsterne er fandme dumme.
-
Kommer til at koste penge for at spille om måneden?
-
Oprindeligt indlæg af Schultztheman
Grafikken skuffede mig os. Selv min 7800 gt kan køre det nogenlunde
Monsterne er fandme dumme.
Jeg er også kanon skuffet over den demo, håber de bruger lidt mere tid på AI og gameplay end grafikken
-
Det er det gode ved demoer, man kan prøve spillet inden man beslutter sig for at købe det. Jeg sparede lige 3-400,- der
Det er kedeligt, egentligt ikke specielt fedt at kigge på.
-
Jeg har prøvet betaen.. og det er helt samme følelse.. man kan måske lidt grovt sige at det er helt det samme gameplay som diablo2, der er ihvertfald ikke sket noget synderligt nyskabende... dog med noget (forældet)nyt grafik..
men vi skal jo heller ikke være så hårde, men førstehåndsindtrykket er da godt nok ikke særligt imponerende, lad os håbe på at der med dx10(?) og nogle last minute opdateringer at det bliver et sweet spil..
Bwt. er godt nok også skuffet over den måde man bevære sig rundt på, med portaler. hvad sker der for det? ihh.. Jeg havde håbet på det bare var en stor London man bevægede sig rundt i..
//Out - EcoPa