Mit første forsøg

  • Hey folkens


    Jeg har her i dag leget lidt med mit nye legetøj (selvom den er lidt farlig) og har i den forbindelse forsøg at fange lidt af dens power...


    Hvad synes I


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/1007/stun-master-100-s.jpg]



    Jeg har forsøgt at lege lidt med indstillingerne, og synes selv resultatet er blevet ok.



    Som info kan jeg sige at den bruger 1 stk 9 volts batteri, og at det bliver til 100.000 volt...

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

  • Jeg vil lige minde jer om at denne slags våben er strengt imod loven, så derfor opfordres ALLE i denne tråd til at holde sig til foto-kommentarer, og ikke diskutere våbnets funktioner og finesser.


    Hvis dette ikke overholdes, lukker jeg øjeblikkeligt tråden.

  • Jeg tror det ville se bedre ud på en sort baggrund hvor selve elektriciteten ville skabe mere lys! Og så prøv at gøre det mens det er mørkt, så det ligesom skaber sit eget lys til billedet!

  • OC-Dog


    Det lader jeg lige være med at komentere.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Jeg tror det ville se bedre ud på en sort baggrund hvor selve elektriciteten ville skabe mere lys! Og så prøv at gøre det mens det er mørkt, så det ligesom skaber sit eget lys til billedet!


    Havde overvejet en mørk baggrund, men blev enig med mig selv at det ville smelte for meget sammen med "selve dimsen", men det med at tage selve billedet i mørke havde jeg ikke lige tænkt på. Det må jeg lige overveje. Tak for komentaren.

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

  • Du kan fint tage en sort baggrund. Bare find to lamper og sæt en på værd side der lyser på teaseren men ikke på baggrunden så burde den fint træde frem selvom baggrunden er sort :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy