Simpson

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    det kan du godt, men så vidt jeg ved skulle det være ulovligt :$


    haha så er det jo heller ikke gratis :crazyeyes:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • jeg har aldrig hørt om at det skulle være ulovligt.
    ellers er der en side der hedder http://www.alluc.org ! (hvis dette strider imod reglementet - hvis den er ulovlig - må i gerne slette linket eller informere mig! ) :)


    EDIT:

    Quote

    Disclaimer


    The author is not responsible for any contents linked or referred to from his pages - If any damage occurs by the use of information presented there, only the author of the respective pages might be liable, not the one who has linked to these pages.
    Allfg.org and Alluc.org doesn't host any content


    All Allfg.org/Alluc.org does is linking to content that was uploaded to popular Online Video hosting sites like dailymmotion.com/Youtube. All youtube/dailymotion users signed a contract with the sites when they set up their accounts wich forces them not to upload illegal content. By clicking on any Links to videos while surfing on Allfg.org you leave Allfg.org, Allfg.org cant take the responsibility for any content hosted on other sites.


    Så siden i sig selv er ikke ulovlig, men NOGET af det indhold der ligger der kan godt være. Nevertheless så er alluc.org IKKE en ulovlig side!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    jeg har aldrig hørt om at det skulle være ulovligt.


    Så skal du vidst til at have læst lidt op på ophavsrets lovgivningen!!


    At man kan finde ting på nettet er jo ikke ensbetydende med at det er lovligt!?


    /ask

  • jeg kender også en side som den tashda poster.. men da jeg tror linket vil blive slettet alligevel er de tikke noget jeg poster, da inholdet på siden ikke er ulovligt, men der hvor den linker videre til at nok ulovlige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    jeg har aldrig hørt om at det skulle være ulovligt.
    ellers er der en side der hedder http://jeg vil tænke mig om ! (hvis dette strider imod reglementet - hvis den er ulovlig - må i gerne slette linket eller informere mig! ) :)


    EDIT:


    Så siden i sig selv er ikke ulovlig, men NOGET af det indhold der ligger der kan godt være. Nevertheless så er alluc.org IKKE en ulovlig side!


    så efter din mening må vi også distrubere torrent sider rundt, fordi siden er jo i sig selv ikke ulovlig, ja god morgen

  • Det er ulovligt selv at distribuere filmene (altså smide dem ud på nettet), så du kan ikke blive hængt op på at gå ind og se dem, det er dem der lægger dem ud der står med lorten.


    Om så det er etisk at gøre er en anden sag :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    så efter din mening må vi også distrubere torrent sider rundt, fordi siden er jo i sig selv ikke ulovlig, ja god morgen


    det er da rigtigt nok.. der kan da egenlig ikke være noget ulovligt ved siden.. men som sagt der er nok mange ulovlige ting som linker videre :P og derfor skal man nok ikke lige gøre det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    hmm, der ligger da også ulovlige ting på youtube så vidt jeg kan huske, må vi så heller ikke linke til den? :crazyeyes:


    good point!
    og vi må jo også snakke om torrents, da det ikke behøves at være ulovligt.


    - du kan gå ind på disse hjemmesider uden at gøre noget ulovligt. hjemmesiden i sig selv er ikke ulovlig. du kan jo også købe en bil der kører over de danske fartgrænser, men derfor gør du vel heller ikke det?

  • Piss out of my ass ! :crazyeyes: :crazyeyes:South park ftw

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    good point!
    og vi må jo også snakke om torrents, da det ikke behøves at være ulovligt.


    - du kan gå ind på disse hjemmesider uden at gøre noget ulovligt. hjemmesiden i sig selv er ikke ulovlig. du kan jo også købe en bil der kører over de danske fartgrænser, men derfor gør du vel heller ikke det?


    lige præcis, vi kan sagtens snakke om BitTorrent uden at det gør noget. Så, hvad er problemet? :P


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carstone
    Piss out of my ass ! :crazyeyes: :crazyeyes: South park ftw


    hehe :P jeg ville nu foretrække simpsons ;)

  • Futurama holder da max! :D


    http://www.alluc.org , den har været her før og der har været meget strid om den er lovlig eller ej, men det er altid kommet til konklusion at den faktisk er helt lovlig.


    Quote

    Alluc.org (pronounced: "all-you-see") is a link-sharing-website that catalogues links to TV shows, movies, music videos, sport, anime and cartoons to make them more easily accessible. Alluc does not host any content itself. Alluc.org also does not contain any download links, all are links to streaming video sharing websites. Users provide the links in the right category and they are released to the site after having been checked by the administrators. Video hosting sites that are linked to Alluc include YouTube, Dailymotion, Stage 6 and Veoh, amongst others. Stage6 and Veoh often offer HD quality.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    kan man se gamle afsnit på nettet gratis ?


    kan lige så godt slutte det hele her :p


    kort sagt er svaret - NEJ


    Måske kan du være heldig at nogle af de kanaler der streames i Joost viser gamle Simpsons. Chancerne er dog ikke særligt store. Alt hvad der vises i TV er der copyright på og det er kun når denne tilllader at man må gengive det online at det kan lade sig gøre og mig bekendt har FOX aldrig gjort dette, dog ved jeg ikke om de gider gøre det store nummer ud af det efterhånden (med små "fisk" altså). Der er et par amerikanske tv kanaler som er begyndt at arbejde sammen med Joost, så hvis FOX hopper med kan du se dem der.


    Der er dog masser af steder at finde diverse ting, som folk snakker om i denne tråd, de fleste sider er lovlige, men indholdet af det man kan hente er typisk et copyright brud i det land man nu sidder i.


    Men du kan jo kigge en tur på Joost om der er noget - http://www.joost.com

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Sikke en omgang der er fremkommet her.


    Jeg søge rikke links til torrents eller andet, eller en forklaring på lovlighed/ulovlighed.
    Jeg efterspurgte bare om man kunne se omtalte program gratis ( f. eks som Klovn vises i gamle afsnit gratis )


    Det er åbenbart ikke tilfældet.