Tabula Rasa - Fedt fremtids MMO Betaen kører lige PT.
Alternativ til WoW
-
-
Oprindeligt indlæg af w00tage
Tabula Rasa - Fedt fremtids MMOBetaen kører lige PT.
Og det sucks. er med i betaen.
-
Oprindeligt indlæg af Foxx
Kan anbefale guidwars, men uden expansions er spillet ret tyndt (max lvl. 20)LOTR online kan jeg dog ik sige så meget om, da jeg aldrig har prøvet det.
Ellers er der Final Fantasy XI som foregår online. Her skal du dog vælger server med omhu, da nogle af dem er befolkede med ret mange idioter (read: N00bs) Desuden er de lavere levels meget ensformige. Desuden går det rimeligt langsomt med at level up, især efter lvl. 5-6 stykker medmindre du er med i et party, desuden får man ikke xp af quests.
Husk på inden du går ud af byerne, at få et signet. Så kan man nemlig finde forskellige krystaller rundt omkring som man skal bruge til crafting. Fire crystals var der meget mangel på da jeg spillede, og jeg tjente ellers heftigt med penge på at sælge dem på auktion. Signet holder ca. 3-4 timer IRL
Max lvl er også 20 med expansions
-
WoW ROCKS
-
Nu har jeg fået prøvet det LOTRO et par dage.
Må sige at konklutionen er lidt blandet. Interfaced er så keeeedeligt,, det kan slet ikke måle sig med WoW. Og selve måden at attacke/caste spells er lang som og irriterende..
Men alt i alt der det rimeligt underholdende.
De 2 bedste ting ved LOTRO er grafikken og at man på en måde kan sætte actions i kø.Men WoW ftw.. Overgår LOTRO med mange meter.
-
tabula rasa er lavet af samme som ultima online, så hvis du kunne lide det...
som wow gamer der ikke vil spille wow mere er der ikke andet end age of conan og warhammer online i sigte imo