Dansk stavekontrol til word 2007?

  • Hejsa, ja jeg har lige fået en engelsk version af word 2007 til billige penge :)


    Og da jeg også havde engelsk 2003 vidste jeg der ikke fulgte dansk gramatik tjek med, så det hentede jeg på nettet og smed over i en mappe som man skulle... Der står det samme om Word 2007...


    Problemet er så bare at i word 2007 siger den at den ikke kan finde den danske stave kontrol :(


    Er der nogen der har fået det til at virke? Kunne forestille mig der er flere end mig, hehe :D

  • Ved at det koster ekstra at få dansk stavekontrol på en engelsk udgave på mit arbejde. Om der gælder andre regler når det er privat ved jeg ikke. Mit gæt er at det koster...det er jo Bill Gates vi taler om :))

  • Havde samme problem da jeg installerede min engelske office 2007.


    Med lidt søgning fandt jeg denne løsning


    Kort sagt så kan du bruge en dansk office 2003 (ved ikke med ældre versioner), hvor du kun nøjes med at installere proofing tool. Når du har gjort dette, vil office 2007 genkende sprogpakken og du kan herefter bruge den danske stavekontrol osv..


    Der er en fin beskrivelse på linket som virkede perfekt ved mig.


  • Tror også Word 2002 kan klare, for da Office Beta var ude havde jeg på den ene pc Office DK 2002 og det havde jeg ikke på den anden. Dette resulterede i at den ene ikke havde dk stavekontrol, mens den anden havde...