Problemer med addons efter ny patch

• Efter den nye patch så har jeg en del problemer med mine addons.

Titan panel virker ikke 100% som det skal heller ikke mine taske opføre sig som de skal.

ex. Tian panel kan ikke finde ud af hvor meget mine ting er skadet. Og Det er ikke altid at jeg kan sammenligne de items jeg har i min taske med dem jeg har i brug.

Skal jeg finde en nyere version er de forskellige addons? eller hvad kan jeg gøre??

• Hvis du har sat dine addons til at loade selvom de er out of date, og de ikke virker ordentligt, så bliver du nød til at downloade nye versioner

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Jeg antager at du selvfølgelig har klikket på "Load out of date addons" når du går ind på din liste over addons? Hvis ikke, så prøv det.
    Ellers ville jeg bare downloade nogle nyere versioner af de addons som du har bøvl med.

• Jeg har brugt 2 dage på at downloade opdaterede versioner af mine gamle addons, samt hente nye, og nu fungerer alt som det skal, dog med en undtagelse :rolleyes: ItemRack (fungerer fint) men det gør at jeg ikke kan se tooltip på mine items i character vinduet, så nu venter jeg bare på en nu ItemRack, og håber også snart der bliver lavet en ny allinone bag som fungerer, jeg har en speciel en nu som funker, men vil gerne have mit gamle addon tilbage :razz:

• itemrack er opdateret, tror det var wowinterface.com eller noget i den stil jeg fandt det

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• har problemer med nyeste titan panel også...skal også have opdateret mobinfo2 ....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    har problemer med nyeste titan panel også...skal også have opdateret mobinfo2 ....

Hvilke problemer har du med det??

Titan panel virker fint hos mig. Men på min kærestes computer mangler der en del ikoner og man kan ikke se selve baren.

• Jeg havde problemer med, at der ikke kom tooltip frem på items som jeg mousede over.
    Da jeg afinstallerede Extended Quest Log, virkede det igen.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless