[A] Impulse søger erfarne raidere

• Impulse er en ny-dannet guild på Quel'Thalas primært bestående af danske spillere.
    Vi består af en tæt kerne af erfarne folk, de fleste af os med mere end 2 års erfaring indenfor raiding.
    Instances på vores visitkort inkluderer bl.a. MC, BWL, AQ40, Naxx, Karazhan, Gruul, Magtheridon, SSC og TK.

Vores mål er PvE raiding.

Vi regner med at raide 3-4 gange om ugen, og forventer at alle raiders møder op 100% forberedte til hver eneste raid.
    Man kunne kalde det hardcore raiding med en semi-casual tidsplan.
    Vores mål er at besejre instances, ikke at få loot.
    Loot er for os et middel til fremskridt, intet andet.

Vi leder i øjeblikket efter folk fra alle classes med samme indstilling og attitude som os.
    Selvom vi hovedsageligt er danske, vil sproget i chatten og på raids være engelsk.
    Når vi har nok folk og de relevnate classes besat, vil vi starte ud i SSC og TK.

Af dig forventer vi:
    -At du kender din class indgående.
    -At du ved hvordan man skal begå sig i et raiding-miljø.
    -At du er minimum 18 år.
    -At du kan forstå engelsk
    -At du har og kan bruge Ventrilo / Teamspeak
    -At du har en stabil internet-forbindelse.
    -At du kan deltage i 3 raids om ugen fra kl. 19 til 23.
    -At du møde op til raids 100% forberedt (Dvs. pots/flasks/buff-mad , teoretisk viden om de foreliggende encounters, 100% durability osv.)
    -At du har næsten fuldt Karazhan-gear, eller gear der kan sidestilles med dette.
    -At du har tidligere erfaring med raiding (Pre-TBC/TBC)
    -At du deler vores "Fremskridt frem for loot -indstilling". Dvs. at du er en del af holdet, og ikke blot er interesseret i at stå i IF og flashe dine epics.

Hvis dette har fanget din interesse, kan du søge ind på http://impulse.dchr.dk/viewforum.php?f=14

Alle typer spørgsmål er velkomne på http://impulse.dchr.dk/viewforum.php?f=13&sid=

Vi håber at høre fra dig.

VH

Sultan

Oprindeligt indlæg af Claes
    og ikke blot er interesseret i at stå i IF og flashe dine epics
    Hvem faen gider os stå i IF? :P

Horde ftw!

præcis....men måske skulle vi stille os ned i IF og flashe vores epics alligevel..kunne være lidt sejt :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• ja, jeg tror også jeg tager til IF og flasher mine epics så :))

Lyder ellers fristende Sultan, men det der med alliance, det bryder jeg mig ikke så meget om, jeg har gnom allergi :P

• Der er intet mere über end at stå i IF og flashe epics,

- når man kan grinde primals og score kassen.

Edit: Tjente 1400g på 4 dage :)

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

Rettet en gang, sidst af betaboy ().