• Quote

    Oprindeligt indlæg af Mathias-H
    Nogen der kender nogle fede updateringer til den og evt. nogle fede ting man kan downloade til sådan et svin ? :D


    Søg lidt på Mobildebat.dk under Symbian :9xo


    Har selv telefonen - Og damn.. Ringere stykke lorte-teknologi skal man dælme da lede længe efter :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Hvilket?? :)


    Haha tror han mener at alle Nokia'er er noget lort :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Det er da DIG der sidder og snakker om min tisser :ohmy:


    Du er da lidt af en frækkert hva :P


    Nah, men det er det du VIL have jeg skal snakke om.. ;)


    Men beklager, jeg spiller ikke for det hold.

  • Hey .


    Har osse en N73 . Dog en music edition!
    Har I haft problemer med jeres? Min fucker tit . F.eks her til aften skulle jeg skrive en besked, og så siger den "hukommelsen er fuld. Slet nogle data" og derefter "SMS-besked: Der er ikke nok hukommelse til handlingen. Slet nogle data først." Så kan faktisk ikke smse, eller noget som helst . Den giver mig den fejl hver gang jeg prøver på noget!
    Har prøvet at tage hukommelses kortet ud, sat det ud igen, slettet ting osv . Nothing seems to work! :(

  • Ehm Carina, vil tro det fordi din SMS indbakke/sendte beskeder er fuld....sååå slet det du har der og problemet er løst :D
    Det ihvertfald sådan det er med min SE K750i....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ehm Carina, vil tro det fordi din SMS indbakke/sendte beskeder er fuld....sååå slet det du har der og problemet er løst :D
    Det ihvertfald sådan det er med min SE K750i....


    Der er 2 beskeder altså! :p Så det nok ikke dér problemet ligger . Det kan godt være jeg er en pige, men er ikke dum . ;)

  • Ej jeg troede ellers du var dum som en dør :crazyeyes:
    J/K...nå, så ve jeg sku ikk, regnede bare med det var lisom på min mobil :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ej jeg troede ellers du var dum som en dør :crazyeyes:
    J/K...nå, så ve jeg sku ikk, regnede bare med det var lisom på min mobil :)


    Ej men det da klart jeg sletter beskederne som noget af det første, ikk! :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carina
    Hey .


    Har osse en N73 . Dog en music edition!
    Har I haft problemer med jeres? Min fucker tit . F.eks her til aften skulle jeg skrive en besked, og så siger den "hukommelsen er fuld. Slet nogle data" og derefter "SMS-besked: Der er ikke nok hukommelse til handlingen. Slet nogle data først." Så kan faktisk ikke smse, eller noget som helst . Den giver mig den fejl hver gang jeg prøver på noget!
    Har prøvet at tage hukommelses kortet ud, sat det ud igen, slettet ting osv . Nothing seems to work! :(


    Oplever tit denne fejl også!!


    JuiCe - Om indbakke/udbakke er ryddet eller ej opstår fejlen.. Telefonen skal slukkes og tændes igen før den vil være med til noget.. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Oplever tit denne fejl også!!


    JuiCe - Om indbakke/udbakke er ryddet eller ej opstår fejlen.. Telefonen skal slukkes og tændes igen før den vil være med til noget.. :boxed:


    Det hjalp ikke da jeg slukkede og tændte telefonen igen!
    Slettede sådan set alt på telefonen, for at få den til at fungere, men ingenting hjalp . Nu har den så været slukket i nat, og nu ser det ud til den virker! :rolleyes: