Hey derude.. Nogen der ved om man kan justere på lukketiden på dette kamera ???
Hvis ja, HVORDAN?
/natch
Hvis ja, HVORDAN?
/natch
QuoteOprindeligt indlæg af natch
Hvis ja, HVORDAN?
/natch
Nu er det jo ikke et kamera der er lavet til manuelt så hvis det kan lade sig gøre ligger det begravet i menuen et sted.
Frem med manualen så er jeg sikker på du kan finde det
MÅ igang med brugsforvirringen så ...
/natch
Jeg ved kameraet kan det. Du skal over på manuel. Kan ikke huske nøjagtigt hvordan det må du selv lige læse i brugsanvisningen.
Hvis det er ligesom mit gamle ixus 50 og du vil have lang lukkertid skal du ind i menuen og trykke på en knap der hvor man regulerer blænde, mener jeg. Eller også er det eksponeringskompensation.
Så skal man trykke på en knap og skifte til en eller anden nattemode.
tak drenge. Har fundet ud af det .. lækkert.. Lig eet andet spørgsmål.. Det er primært til ting i bevægelse eller hvordan bruger i det ??
/natch
QuoteOprindeligt indlæg af natch
tak drenge. Har fundet ud af det .. lækkert.. Lig eet andet spørgsmål.. Det er primært til ting i bevægelse eller hvordan bruger i det ??
/natch
Næh jeg bruger det hele tiden Men ja dit kamera er lavet til at skyde normale billeder på auto. Hvis du skal lave sport eller billeder med fart ville jeg så gå ind og skrue op for lukkertiden manuelt.
QuoteOprindeligt indlæg af celfa
Næh jeg bruger det hele tiden
Men ja dit kamera er lavet til at skyde normale billeder på auto. Hvis du skal lave sport eller billeder med fart ville jeg så gå ind og skrue op for lukkertiden manuelt.
Det holder bare ikke hvis lukkertiden starter ved 2,5 sek feks
Jeg mener der er ret stort spring på de Ixus mht den slags..