Lukketid på Canon Ixus 70

Oprindeligt indlæg af natch
    Hey derude.. Nogen der ved om man kan justere på lukketiden på dette kamera ???
    Hvis ja, HVORDAN? :)

/natch

Nu er det jo ikke et kamera der er lavet til manuelt så hvis det kan lade sig gøre ligger det begravet i menuen et sted.

Frem med manualen så er jeg sikker på du kan finde det :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Jeg ved kameraet kan det. Du skal over på manuel. Kan ikke huske nøjagtigt hvordan det må du selv lige læse i brugsanvisningen.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Hvis det er ligesom mit gamle ixus 50 og du vil have lang lukkertid skal du ind i menuen og trykke på en knap der hvor man regulerer blænde, mener jeg. Eller også er det eksponeringskompensation.
    Så skal man trykke på en knap og skifte til en eller anden nattemode.

Oprindeligt indlæg af natch
    tak drenge. Har fundet ud af det .. lækkert.. Lig eet andet spørgsmål.. Det er primært til ting i bevægelse eller hvordan bruger i det ??

/natch

Næh jeg bruger det hele tiden :) Men ja dit kamera er lavet til at skyde normale billeder på auto. Hvis du skal lave sport eller billeder med fart ville jeg så gå ind og skrue op for lukkertiden manuelt.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af celfa

Næh jeg bruger det hele tiden :) Men ja dit kamera er lavet til at skyde normale billeder på auto. Hvis du skal lave sport eller billeder med fart ville jeg så gå ind og skrue op for lukkertiden manuelt.

Det holder bare ikke hvis lukkertiden starter ved 2,5 sek feks ;)
    Jeg mener der er ret stort spring på de Ixus mht den slags..