Out of range i CS source

• Davssss

Min knægt har et problem med CS source. Han har pillet med video indst. og får nu en sort (tror jeg) skærm hvor der står out of range. Det skyldes nok at han har sat opløsningen for højt. Jeg har ikke fysisk kigget på hans pc, men fik ham til at afinstallere spillet og installere igen. Det hjalp ikke.

Nogen forslag til redning? Er der ikke en video fil et sted hvor man manuelt kan ændre opløsningen?

• Ok, han skal lige tilføje et par kommandoer til set launch options linien :)

For at finde set launch skal han gøre følgende:

Åben "My games" og højre klik på CSS....Vælg properties og derefter knappen der hedder "set launch options" :)

Deri skriver han så:
    -w 800 - h 600

Det får spillet til at starte op i 800x600, hvilket hans skærm nok sku ku klare hehe.

Derefter kan han gå ind i css's video settings i options og ændre til den opløsning han faktisk skal bruge. Når det gjort lukker han spillet , og sletter linien fra launch linien igen :)

Det skulle meget gerne fixe problemet :9xo

Et andet tip:
    Konsollen er altid praktisk at have i css, men da man ikke (jeg, og mange andre ) ka få den frem på tasteturet så er her li et tip til at få den frem.
    Du skriver simpelthen bare -console i launch linien, og sletter den IKKE igen :) Det får konsollen til at starte op med css hvergang :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Det kan også være at det er frekvensen der er out of range. I så fald kan han skrive "-frequency 60" (eller 75 alt efter hvad der virker) i launch options.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com