Din favorit film?

• Lord of the Rings (alle)

Matrix (alle)

Schindler's Liste

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Hmm... Der er mange, men MIDT OM NATTEN, HIGHER LEARNING, NATRUAL BORN KILLERS, AMERICAN HISTORY X, TRAINSPOTTING, MATRIX (1), THE CUBE..... Bare for at nævne et par stykker.... Kunne lige se et par film her fra hvor jeg sidder..... Men at vælge bare én film ud vil være svært da jeg har tonsvis af ynglingsfilm... :D .... Ellers ville jeg jo ikke have dem... :))

Originally posted by The_Unforgiven
    Star Trek 1-10 filmene.

The_Unforgiven

Uha En Star Trek fan...Respekt, jeg er også helt vild med de film og serierne, kan se dem igen og igen, det er dog svært at sige en totalt ynglings film, der er fandme mange, har sgu ikke nogen der er den abselut bedste, men er stor SciFi film elsker.....

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

Originally posted by b_ball
    White man can`t jump med Wesly Snipes og Woody Harrelson den er for fed :P

Genial film, har efterhånden set den flere gange end der kan tælles på hænder og fødder tilsammen :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by GrillRotten
    Der er MANGE, men én af dem er FIGHT CLUB...

... Hvorfor... er så en helt anden snak. ;)

Fight Club ...... den er SÅ FED den film... Edward Norton spiller så GENIALT i den film :D

Originally posted by Bjørn B

Uha En Star Trek fan...Respekt, jeg er også helt vild med de film og serierne, kan se dem igen og igen, det er dog svært at sige en totalt ynglings film, der er fandme mange, har sgu ikke nogen der er den abselut bedste, men er stor SciFi film elsker.....

:)

Yeps til fingerspidserne.
    Har nok set filmene , de første 9 , den 10 er jo lige kommet , en 6-8 gange.
    Mad Max 1 er også en fed film , nok set den 40 gange.
    Derfor er min VHS version også slidt op , har så fået alle 3 på dvd.

The_Unforgiven

Originally posted by OriGiN

Fight Club ...... den er SÅ FED den film... Edward Norton spiller så GENIALT i den film :D

Nemlig... Manden har sgu talent... :))

Han er også god i "American History X" ... Som iøvrigt også er en fed film syntes jeg. ;)

Han er også god i "American History X" ... Som iøvrigt også er en fed film syntes jeg. ;)

Ja for ikke at nævne hans præstation i 25th Hour - der er han også helt genial :D

Ja tak... den film er for cool.. har den på dvd.. den er virkelig fed.. bare lidt trist til sidst :/

Han spiller også rigtig godt i The Score med Robert DeNiro ..

• Hmm jeg tror ikke jeg vil udnævne en ynglings film, da der er alt for mange gode film, og jeg vil ikke glemme nogle. Men jeg tror Quentin Tarantino har lavet den største del af mine ynglings film.

Dialogen er bare lækker.. :D8)

Originally posted by Aerial
    Ved ikke om jeg kun har én favoritfilm, men er stadig helt betaget af Face off med Travolta og Cage ;)

Ved godt det er smag og behag, men nu hvor du nævnte min "hade film nummer 1", synes jeg da lige jeg vil svine den lidt til.. ;)

Historien i den film holder ikke en meter..Flere gange modsiger de sig selv og deres plot med filmen. Jeg får det store grine flip, hver gang den bliver sendt i TV. Utroligt at et filmhold kan lave så mange fejl i en film. :)

Så, nu ikke mere varm luft fra mig.. hehe :]