Prøv eventuelt også at lege med nogle skygger.
Edit this image - Leaf
-
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
Prøv eventuelt også, at lege med nogle skygger.Øv troede lige du var kommet med et bud
-
Prøv eventuelt også, at lege med nogle skygger.hvis det er til mig.. så nej tak hehe.. det kan jeg overhovede ikke finde ud af
-
Oprindeligt indlæg af Angelus
hvis det er til mig.. så nej tak hehe.. det kan jeg overhovede ikke finde ud af
Hehe, det er heller ikke det nemmeste, tværtimod.
Du skal "bare" kigge på armen og se, hvor lyset falder på denne. Så skulle du kunne bruge det som udgangspunkt til skyggen fra bladet. Eventuelt vil bladet have en skygge med en lettere blå nuance (selvf. kun, hvis du bibeholder et blåt blad).
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Øv troede lige du var kommet med et bud
Hehe...
Har dog tænkt lidt i det.
-
Hehe, det er heller ikke det nemmeste, tværtimod.
Du skal "bare" kigge på armen og se, hvor lyset falder på denne. Så skulle du kunne bruge det som udgangspunkt til skyggen fra bladet. Eventuelt vil bladet have en skygge med en lettere blå nuance (selvf. kun, hvis du bibeholder et blåt blad).
Hehe...
Har dog tænkt lidt i det.
Kom med det jo flere jo bedre og det er jo godt for vores kreativitet også selvom der ikke er noget specielt formål med det
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Kom med det jo flere jo bedre og det er jo godt for vores kreativitet også selvom der ikke er noget specielt formål med detHelt sikkert
-
Hvaaaa.... skulle vi fortsætte?
Nyt billedeJetz Hr general!
-
Oprindeligt indlæg af oestergaard
Hvaaaa.... skulle vi fortsætte?
Nyt billedeJetz Hr general!
hehe nej niels.. Jeg skal have fremført min idé
Kan bare ikke finde det billede jeg skal bruge til det.
-
Ja det var da et godt billede at tage udgangspunkt i.
Prøvede også lige lidt...
[Blocked Image: http://xyz-dev.dk/offsite/tweaked_image_result_preview.jpg] -
[quote]Oprindeligt indlæg af Simon Jensen
Ja det var da et godt billede at tage udgangspunkt i.Prøvede også lige lidt...
http://xyz-dev.dk/offsite/tweaked_image_result_preview.jpgfedt billede!
-
Oprindeligt indlæg af Simon Jensen
Ja det var da et godt billede at tage udgangspunkt i.Prøvede også lige lidt...
http://xyz-dev.dk/offsite/tweaked_image_result_preview.jpgGode ide og godt udført
-
Oprindeligt indlæg af celfa
hehe nej niels.. Jeg skal have fremført min idé
Kan bare ikke finde det billede jeg skal bruge til det.
arh damn man
Så skal jeg måske til at hjælpe dig med at finde et for dig? -
Oprindeligt indlæg af oestergaard
arh damn man
Så skal jeg måske til at hjælpe dig med at finde et for dig?Ja tak
Så kan jeg få det lavet
-
Har ikke så meget tid i øjeblikket så det her blev bare lige et koncept som ikke lige er lavet færdig. Ideen var at skifte chips ud med olie tønder og måske en lille kul bunke
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Har ikke så meget tid i øjeblikket så det her blev bare lige et koncept som ikke lige er lavet færdig. Ideen var at skifte chips ud med olie tønder og måske en lille kul bunkego ide.. men syntes bare ikke det passer ind, altså farverne er ikke helt så gode sammen, eller hvad man siger... overgangen, der tror jeg den var hehe..
Kunne være fedt hvis der også kom A og klør logoet ned i det andet hjørne og det i midten, bare lige for at gøre den helt rigtig
-
Oprindeligt indlæg af Angelus
go ide.. men syntes bare ikke det passer ind, altså farverne er ikke helt så gode sammen, eller hvad man siger... overgangen, der tror jeg den var hehe..
Kunne være fedt hvis der også kom A og klør logoet ned i det andet hjørne og det i midten, bare lige for at gøre den helt rigtig
Som skrevet slet ikke noget jeg vil kalde færdigt er bare ideen.
Har ikke tiden til det lige pt.