Uge #38: Solnedgang/solopgang

• Tillader mig altså at starte et emne nu.. Vi nærmer os torsdag.

Håber det er ok Theis..

Tog bare en opgave alle burde kunne nå. Nu da vi ikke har så mange dage tilbage..

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 38: Solnedgang/solopgang

Theis/WHAT's Blog

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Rettet 2 gange, sidst af celfa ().

• ret så dårlig opgave...
    Du har sikkert ikke set vejerudsigtet?

regn og storm... tsk tsk... derfor jeg skrev at det skulle være en inde opgave i den anden tråd...

jeg regner ikke med at komme med noget bud i denne uge, da jeg ikke gider ud i det her vejer med mit cam

• I Århus er det tørt lørdag og søndag.

Jeg forstod ikke det du skrev i den anden tråd da det simpelthen var formuleret så dårligt..

Så er det så heldigt at en solnedgang i regnvejr kan se rigtig fed ud, og et kamera kan sagtens holde til at smutte ud i 5 min og tage et billede..

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• jeg er også sprog spasser...
    måske det ser godt ud... måske du gerne vil ha dit cam med ud.. men jeg vil sq ikke

• Ro på tøsser det er ikke fordi jeg vil stoppe med opgaven jeg ligger bare syg derfor der ikke sker så meget fra min side.

Vi kører bare den her opgave i den her uge.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ro på tøsser det er ikke fordi jeg vil stoppe med opgaven jeg ligger bare syg derfor der ikke sker så meget fra min side.

Vi kører bare den her opgave i den her uge.

Vi tar den såmen også med ro, men kan du ikke få øje på at vi der rigtig godt kan lide disse foto opgaver har siddet og ventet, ventet og ventet Mandag, Tirsdag, Onsdag. Det er faktisk ret trist når man glæder sig til Mandag hvor ens billeder kommer op og bliver vuderet.
    Det er selfølgelig trist at du ligger syg, men du har sikkert været på og så kunne du måske ha skrevet i mandags at den var lidt forsinket så vi kunne forstå hvorfor.

Go' bedring. ;)

• Godt initiativ !

Syntes bare du skulle have taget vejret med i din beslutning ang. Emne

_WAHT_ kan du lave en tråd med billeder fra ugen med hdr også, så vi kan få noget kritik :D

• Har været tørt siden i morges i Århus.. Så jeg regner da med at nuppe solnedgangen nu her om en god times tid.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Oprindeligt indlæg af celfa
    Har været tørt siden i morges i Århus.. Så jeg regner da med at nuppe solnedgangen nu her om en god times tid.

du skal liiiiige tænke på at vi kommer ikke allesammen der fra vel?
    derfor når Theis vælger et emne, som jeg også srekv i HDR tråden, så havde han tankerne om et indendøres emne, fordi han kigger på vejer udsigten for Dk og ikke Kun Århus ;)

men det bliver da sjovt at vurder et billede i næste uge :)

• Det er jo faktisk ofte når vejret er lidt til den dårlige side man får de bedste skud af solnedgangen.

Så bliver det hele mere dramatisk kræver dog stadig at solen lige kommer igennem :)

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Det er jo faktisk ofte når vejret er lidt til den dårlige side man får de bedste skud af solnedgangen.

Så bliver det hele mere dramatisk kræver dog stadig at solen lige kommer igennem :)

Ja netop.. Sidder også bare og håber på solen bryder igennem så jeg kan løbe ud og tage et.

Angelus: Tag en kiks og tør øjnene:
    1 paraplyen er opfundet.
    2 man kan tage en plastic pose rundt om sit kamera hvis man er helt pivet.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Oprindeligt indlæg af celfa

Ja netop.. Sidder også bare og håber på solen bryder igennem så jeg kan løbe ud og tage et.

Angelus: Tag en kiks og tør øjnene:
    1 paraplyen er opfundet.
    2 man kan tage en plastic pose rundt om sit kamera hvis man er helt pivet.

kan jeg låne en kiks af dig, ligger ikke inde med dem ;)

Syntes bare man skal tænke over emnet, over vejret, og over aat ikke alle bor i Århus...

Men det skal nok blive spændene... det jo ikke vider nemt at stå med et cam en paraply og så tag billeder..

• Det er nu nemt nok :)

Paraplyen ned af nakken så er det bare ud af døren :) Den har jeg lavet før :))