scammere, et forslag

• nu er jeg selv blevet scammet for mindre beløb osv, men har en m8 der blev scammet for mats til battlecast pants 2 gange....første gang var det en han kunne have checket, da vedkommende slet ikke er tailor, men 2. gang var det en tailor der var i guild osv......men GMs gider ikke blande sig i det (imo for dårligt, da de leger politi med så meget andet)

men hvad kan communitiet selv gøre...kan man starte en tråd herinde med angivelse af navn og server på scammerne og evt vedlægge SS af at man blev scammet. ofte opfører de sig som idioter bagefter, eller er der en uofficiel database over den slags.

coilol - tidl veknilash men har skiftet navn og server, havde sin egen guildmaster på ignore....

jackP - veknilash !bør addes!

nogle der kender en database eller vil være med til at starte en op. evt herinde eller endnu bedre inde på wow egne fora.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Jeg så en video hvor man så en blive scammet på wow forums .. De var lige glade.

Blizzard kan ikke gøre en pind ved det, da du selv har sagt ja til at trade mats, whatever.
    Mener vist at de rent faktisk slår ned på dette på de amerikanske servere, hvilket virker en smule underligt.

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hvis man kigger under server forums er der som regel en million tråde omkring scammers.

ja men en masse tråde er jo netop åndssvagt, det skal være en samlet tråd eller database, hvor folk kan sende ind og der så er end er opdaterer.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman

ja men en masse tråde er jo netop åndssvagt, det skal være en samlet tråd eller database, hvor folk kan sende ind og der så er end er opdaterer.

Personligt gad jeg ikke ligge og rode i en stor database for at finde ud af om en eller anden gut der skulle crafte noget til mig har scammet før. Hvis nogen bliver scammet laver de som regel altid en tråd omkring det på deres servers forum, og voila, serveren ved besked. Der er lavet nogle fantastiske guides til hvordan man undgår at blive scammet på WoW forums, og hvis man bruger sin sunde fornuft en smule, checker armory profil og tager nogle forholdsregler, tjah så er chancen for at man bliver scammet ikke særlig stor. :)