Adobe camera raw 4.2
-
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Så kom der lige en bette opdatering. Links og info i min blog.Argh kan du ikke kopiere teksten herind, det er så træls at snable hits til sin egen side ved at smide et link i et andet forum.
-
Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
Argh kan du ikke kopiere teksten herind, det er så træls at snable hits til sin egen side ved at smide et link i et andet forum.
Lad værd og læs så hvis du ikke vil have info står dig frit for.
-
Argh kan du ikke kopiere teksten herind, det er så træls at snable hits til sin egen side ved at smide et link i et andet forum.
Fik den på update idag
----
Camera Raw 4.2 update
This new version of the Camera Raw plug-in replaces the original Camera Raw plug-in that was installed with Adobe Creative Suite 3, Adobe Photoshop CS3, Adobe Photoshop Elements 5.0 and Adobe Premiere Elements 3.0 software.
New cameras supported:
# Canon EOS 40D
# Fuji FinePix IS-1
# Leaf Aptus 17
# Leaf Aptus 54s
# Leaf Aptus 75s
# Olympus EVOLT E-510
# Panasonic DMC-FZ18
# Pentax K100D Super
# Phase One P 20 +
# Phase One P 21 +
# Phase One P 25 +
# Phase One P 30 +
# Phase One P 45 +
# Sony A700Mac
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3729PC
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3730 -
Hvordan installeres den? Jeg dobbeltklikker på den og så åbner den photoshop. Er den så installeret? Skal man gøre noget fancy, eller skal den bare åbnes og så er det installeret?
EDIT: Fandt selv ud af det.
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Lad værd og læs så hvis du ikke vil have info står dig frit for.
Såså rolig nu mulle.. Jeg påpeger blot at det ikke er god netikette at smide et link i et forum til et andet sted på nettet uden i det mindste at skrive et resume. Hvor lang tid vil det tage dig at kopiere teksten her ind?
-
Såså rolig nu mulle.. Jeg påpeger blot at det ikke er god netikette at smide et link i et forum til et andet sted på nettet uden i det mindste at skrive et resume. Hvor lang tid vil det tage dig at kopiere teksten her ind?Længere tid end det ville tage for dig at klikke på linket og kigge selv.
Siden er privat, der er ingen reklamer på den, kan virkeligt ikke se problemet.