Glæder i jer??

  • vil bare lige høre om i er begyndt at tænke på jul?.. jeg kom lige til at tænke på jul da der kom en julesang på listen i winamp.. jeg er begyndt at tænke på jul.. hvor træls den er og sådan noget

  • Ikke specielt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Skal jeg virkelig tvinges til at udtale mig? Nåh ok...!


    Synes det er alt for tidligt at begynde på det pjat, de eneste rigtige vindere i det gave fikserede juleræs er butikkerne. Har ikke noget imod jul, men synes helt ærligt det er for tidligt!

  • Quote

    Originally posted by VDK
    Skal jeg virkelig tvinges til at udtale mig? Nåh ok...!


    Synes det er alt for tidligt at begynde på det pjat, de eneste rigtige vindere i det gave fikserede juleræs er butikkerne. Har ikke noget imod jul, men synes helt ærligt det er for tidligt!


    Enig. Det burde indføres ved lov, at oppyntning af butikker osv. først må foregå fra 1. december.
    Er da til at få kvalme af i så lang tid forinden.
    Bortset fra det, synes jeg da juleaften er rigtig hyggelig og maden er skøn.

  • Elsker da også julen og dets traditioner. Men synes bare det er alt for tidligt. Hader forretningerne, da jeg mener at de suger livet ud af julestemningen, ved at starte så tidligt. Det er absurd.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by niszen
    jeg hader endtlig bare julen.. jeg hader alt ved den..


    Overrasker mig ikke. ;)


    Og hvorfor så det ?

  • Quote

    Originally posted by niszen
    :)) fordi jeg er modsat af andre!.. :))


    Overasker mig heller ikke, men du er nu ikke helt modsat af alle andre her, for var du det, ville du være en pige... he he :)) Tag den. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Overasker mig heller ikke, men du er nu ikke helt modsat af alle andre her, for var du det, ville du være en pige... he he :)) Tag den. ;)


    arh ggg.. der fik du mig.. så må jeg jo blive homo!.. så er jeg på vej

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Overasker mig heller ikke, men du er nu ikke helt modsat af alle andre her, for var du det, ville du være en pige... he he :)) Tag den. ;)


    hehe good 1


    niszen du virker også som en lille træls, irreterende rebeller.

  • Quote

    Originally posted by niszen


    arh ggg.. der fik du mig.. så må jeg jo blive homo!.. så er jeg på vej


    *LOL* :))
    God fornøjelse siger jeg bare ;)

  • Quote

    Originally posted by VDK


    hehe good 1


    niszen du virker også som en lille træls, irreterende rebeller.


    hva er en rebeller??

  • Quote

    Originally posted by VDK


    Der kan man bare se, mener det stammer fra engelsk og det betyder en der gør oprør.


    kan ikk finde det i en ordbog..

  • Quote

    Originally posted by niszen
    det var ikk ment seriøst.. skal i vide


    Ok. ;)


    Minder mig om en lille joke eller to.
    Håber i kan lidt tysk?


    To tyskere på en bar snakker sammen.
    Den ene siger: Ich hab mein kondom verloren.
    Den anden: Im ernst
    Den første: Nein, in Helmuth.


    To mænd sidder ved baren og snakker.
    Den en siger pludseligt til den anden:
    Jeg har bollet din mor.
    Stilhed.
    Jeg har bollet din mor, siger han igen.
    Den anden: Gå nu hjem far. Du er fuld.


    Og endda 3


    En neger med en stor moppedreng, giver hånd til en
    dværg i en sauna og præsenterer sig selv:
    Turner Brown.
    Dværgen besvimer og da han vågner, siger han:
    Jeg troede du sagde: turn around.