Glæder i jer??



  • Gode ønsker især nr. 1 :D

  • Nej, tror jeg ikke. Tror bare han føler sig lidt for sikker, gemt bag sin computer og sit tastatur.
    Tror nok lige der ville komme en anden tone på, hvis vi stod over for ham ;)[/quote]

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Nej, tror jeg ikke. Tror bare han føler sig lidt for sikker, gemt bag sin computer og sit tastatur.
    Tror nok lige der ville komme en anden tone på, hvis vi stod over for ham ;)

  • kioskbaskeren - synes du skal lukke røven snart. For der kommer konstant lort ud af den. Det gør mig træt i øjnene... Man kan ikke kigge nogen vej, uden at du har sat dit negative præg. Du er en træls person.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    Nej, tror jeg ikke. Tror bare han føler sig lidt for sikker, gemt bag sin computer og sit tastatur.
    Tror nok lige der ville komme en anden tone på, hvis vi stod over for ham ;)

    [/quote]


    Helt ærligt hvad fanden laver du din lamer ? :evil:

  • nu kan det squ snart være nok


    kioskbaskeren
    og
    The hans


    kan i ikke sætte hendannen på ignore
    for så slipper vi andre for at se på jerres
    kampe hele tiden.



    jeg vil ikke tage side i denne sag gider bare ikke
    se på det pis.


    ta dog og opfør jeg så vi andre også kan være her.


  • Øhh...Undskyld, men det er altså ham, der er efter mig hele tiden.
    Har forlængst sat ham på ignore, men han bliver ved med at chikanere mig :]
    Slår lige ignore fra i 2 minutter og fortæller ham om copyrights om lidt. ;)

  • jeg er ikke admin


    så det må de tage sig af det med hvem der er efter
    hvem og hvorfor.


    men jeg vil da gerne bede jeg om at holde
    om det så hjælper ved jeg ikke for jeg er jo ikke
    andet end bruger her.


    men jeg syntes helt ærlig at det er kommet alt for langt ud mellem jer to.


    slut ikke mere her fra nu slukker jeg min pc
    så er der da fred :]

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    ja


    Øhhhh ??? :]


    Du bliver ved hvad ? Med alle midler skal jeg bare chikaneres.


    Jeg må hellere lige fortælle dig hvad ejerrettigheder og copyrights er.


    Det foto af mig, som du har sjålet og bruger længere oppe i denne tråd, har jeg alle rettigheder og copyrights på, da det er mit foto. Så på rent dansk, er det du gør med mit foto direkte ulovligt.
    Det burde selv du kunne fatte ?(


    Tag så lige og lad mig være. Gider ikke din chikane af mig hele tiden.
    Jeg synes bestemt ikke du er morsom X(

  • kioskbaskeren har allerede i flere tilfælde bevist, at hans hjerne lever i en parallel verden. En verden, hvor chikane og irritation er et krav for, at kunne omgåes andre mennesker. kioskbasker - Få en ny hobby.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Hansemand ;) forstår udemærket hvorfor du bli'r X( .
    Han er da noget af en lalle-glad supernar, som ik' har ret meget andet mellem ørene end gammel sur havregrød som skvulper rundt. Der burde gøres noget ved sådanne personer, som kun deltager for at chikanere personer og spolerer et ellers udemærket forum. Vil da håbe at "admin'rne" har lagt mærke til hans negative og destruktive måde at være på :O