S: Diverse småting.

  • Jeg har nogle ting og sager til salg:


    1 stk. Sapphire Radeon X800GTO med 128 MB RAM, har medfølgende cd med Sapphire's eget OC program der ligeledes har indbygget blæserstyring. 1 DVI-> VGA adapter kan sendes med.


    1 stk. GTA: Liberty City stories til PSP, har ligget siden jul, og har været oppe her før. har aldrig været brugt eller åbnet, så det har stadig det der plasticindpakning.


    EDIT:
    1 Computer med:
    1.7GHz P4 CPU
    512 mb PC2100? ram (eller DDR266 om man vil)
    et eller andet udefinerbart bundkort, onboard LAN, GFX og lyd.
    1 cd-rom drev (tror det er 48x)
    20 gb harddisk


    Selve komponenterne er fra en compaq som jeg fik uden PSUen, det er så lykkedes mig at sætte bundkort i et normalt kabinet, og kører ligeledes fint med en 300w PSU jeg havde liggende. Kabinettet er desuden et af mine gamle kabinetter, som jeg så har genbrugt. der kan evt. smides en cd brænder med i prisen medmindre zizo herinde vil have den.


    Ved godt det ikke er den store maskine, men den kan snildt bruges som en lille server eller en HTPC

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet 3 gange, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af weah69
    Er GFX dette?:http://www.hardwareecke.de/tes…rafikkarten/x800GTO01.php


    GFXet er det samme, men to af CD'erne fulgte ikke med (powerdvd og den med spil i billede nr. 2 på siden.) Pakken er desuden mere aflang end den der vises der, og manualen ser vist anderledes ud.
    kobberdelen i køleren skulle jeg også mene var en anelse større.


    Desuden fulgte Guildwars Trial seddelen heller ikke med

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackmax
    er muligvis intra i computeren og PSP spillet hvis ikke for dyrt naturligvis :)


    Hvad vil du give for computeren? Glemte at nævne at der er en AGP port på så gfx kan opgraderes


    PSP spillet er som sagt i uåbnet emballage, og har lige fundet kvitteringen på spillet, tænkte 150kr. for spillet.


    weah69: desuden har jeg fundet alt til gfx kortet undtagen dvi-vga adapter og manualen.


    EDIT: har fundet adapteren

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet 2 gange, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    150 for spil er måske lige i overkant da det kan købes for 197.-


    Med fragt?


    vil nærmere siger 75-100 kr for spil?
    i hvert fald 75 budt for spillet :D


    80pp

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackmax
    90


    Noteret,


    desuden står computerens specs i første post. Skulle mene dit AGP kort passer, i hvert fald hvis stykket nedenunder har to hakker (til hhv 1.5 og 3.3v key). AGP porten er af den nyere type til 1.5v spænding, hvilket bliver brugt på AGP 4x og 8x kort.


    Desuden kunne der evt. byttes med et par gigabyte DDR 1 RAM hvis folk har noget liggende, da min maskine trænger til en lille upgrade på det punkt

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().


  • Ja det kunne jeg se tror jeg må hoppe af ved PC'en da jeg kan se at jeg ikke har for mange kr at gøre godt med men psp spillet står jeg ved

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackmax


    Ja det kunne jeg se tror jeg må hoppe af ved PC'en da jeg kan se at jeg ikke har for mange kr at gøre godt med men psp spillet står jeg ved


    fint nok, men hvis du stadig vil, så giv et bud for computeren, så kan vi se tiden an :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • hvor befinder computeren sig?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    hvor befinder computeren sig?


    i Skødstrup, lidt nord for århus

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af predze
    Hvad havde du forestillet dig af pris for den computer? Kunne godt bruge den til at stå som server nemlig.


    Evt. mail eller msn på lars_sm at hotmail.com


    tjaeh. Tænkte en plovmand, men starter ved 400 kr... Der kan evt. aftales at der kommer nogle ekstra dele i... Jeg har nogle dele liggende som bare samler støv.


    BTW. så skulle det være nemt at hente alle de nødvendige drivere til maskinen på Compaq's hjemmeside (da den som nævnt er en compaq der er lavet så den passer i et normalt kabi.) Hvilken slags compaq det er står i dens BIOS, mener det er en evo D310.


    Som en sidste lille information, så er harddisken formateret med NTFS og 512KiB clusters, men der er ingen windows på den

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet 2 gange, sidst af Foxx ().