Hvad kan jeg gøre??

  • Hej tweakers...


    Jeg har et stort problem med mit system....


    Hvis jeg fx. spiller og så sætte noget lyd eller film til at køre i baggrunden crasher den med det samme. Somregl går skærmen bare sort. Og det er ligeså snart jeg tænder for wma. Hvis jeg ik spiller sker det ik. Engang imellem sker det os bare ved at jeg spiller uden andet åbent.. temperatur ser fint ud på både cpu og grafikkort... er der nogen der ved hvad der kan være galt her?


    Forresten så har jeg kørt prime i fleretimer uden at der har været nogen fejl... Kan køre prime sammen med en film os.. Men lige så snart at jeg spiller os! går det galt

    E6600
    Asus p5w dh deluxe
    2x1gb Geil Ultra pc26400
    Pov 8800 Gts
    WD 3200ks
    Corsair HX620
    Scythe Infinity
    Antec P180b

    Rettet en gang, sidst af jingels ().

  • Kunne tyde på at dit lydkort giver nogle problemer når det skal håndtere arbejde med lyd fra to forskellige kilder.


    Jeg har ikke lige nogen løsnings forslag andet en prøv og opdatere driverne til kortet. Evt. prøv at afinstallere det og installere det igen med de nyeste drivere.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kunne tyde på at dit lydkort giver nogle problemer når det skal håndtere arbejde med lyd fra to forskellige kilder.


    Jeg har ikke lige nogen løsnings forslag andet en prøv og opdatere driverne til kortet. Evt. prøv at afinstallere det og installere det igen med de nyeste drivere.


    Ok jeg prøver lige at slette driverne og updatere dem... kan se der er kommet en ny version

    E6600
    Asus p5w dh deluxe
    2x1gb Geil Ultra pc26400
    Pov 8800 Gts
    WD 3200ks
    Corsair HX620
    Scythe Infinity
    Antec P180b