Paypal :S

• Hej

Jeg skulle i dag købe premium rapidshare account og det foregår jo over Paypal.
    Da jeg så vilde checke ud sagde den at mit Visa kort (min mors) allerede var i brug, jeg har aldrig før brugt Paypal. Kan det være en hacker der lige har sniffet kortnummeret osv, mens jeg sad og udfylde det hele?

• Hvad koster det?

Hvorfor ikke hellere købe en ftp server? Langt mere sikker overførsel, og kan håndtere langt større filer.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Hvis du har brugt en mail som allerede har været registreret derinde og med det kort som "hæve konto" vil det ikke virke. Eller hvis kortet har været brugt til en anden paypall account ud over den du har gang i. Ellers bare en fejl paypal, Paypal er meget sikkert men det kan selvfølgelig ikke afskærme for ting der ligger på din comp og holder øje med tastaturet.

• sandsynligheder for at nogen kopiere hendes visa kort er meget lille, hvis du har været på paypals side.
    Jeg tror ikke du skal bekymre dig for meget. Handel over internettet er som regel sikkert nok, og paypal er fantastiske. Det er kun hvis du taster det ind på falske sider du generelt har noget at bekymre dig om.

• Hvis din mors kort har været brugt på en anden account kan du ikke bruge det på din - sikker på hun ikke selv bruger det?

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

• 100% sikker på at hun har brugt det, da hun er rigtig dum til computer, det er faktisk kun mig der bruger hendes kort.

Har lige skrevet til Paypal og venter på svar...