Uge #35: Teknologi

Oprindeligt indlæg af Butcher

Gider slet ikke diskutere med dig igen, det kommer der aldrig noget ud af.

Jeg er sådan set temmelig ligeglad med hvad du mener jeg bør og hvad du mener jeg ikke bør. Alle kan se at der intet er gjort ud af billederne, og at han tydeligvis ikke lytter til hvad der bliver sagt, så det er vel en helt naturlig reaktion. Humor og ironi er som regel altid et godt redskab.

du er jo ikke beder end ham, da du ikke kan tag ved lære af hvad andre siger til dig... så dygtig dreng du er....

Oprindeligt indlæg af Angelus

du er jo ikke beder end ham, da du ikke kan tag ved lære af hvad andre siger til dig... så dygtig dreng du er....

Og hvad er det lige Butcher skulle have lært? Så vidt jeg ved, har han ikke posted noget foto, så det kan jo ikke være det du mener. Men du vil måske lære ham hvordan han skal opføre sig på tweak? Jøses, kom dog over dig selv.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Og hvad er det lige Butcher skulle have lært? Så vidt jeg ved, har han ikke posted noget foto, så det kan jo ikke være det du mener. Men du vil måske lære ham hvordan han skal opføre sig på tweak? Jøses, kom dog over dig selv.

nej, vil skam ikke lære ham noget, syntes bare ofte når man ser ham i nogle tråde, som denne her, hvor han kun kommer med sarkisme til andre bruger, så kan jeg ikke se hvad han skal her, da han jo ikke bidrager med noget, andet end sin gode humor, og så nedgøre andre folk...

Da han ikke selv har taget et billede og lagt ind, syntes jeg ikke han har ret til at sige sådan til andre, for han har ikke bevist at han er spor beder selv...

Men som altid, holder jeg bare min kæft og lader det her være fra nu af. For ellers kommer den for langt ud!

Oprindeligt indlæg af Angelus
    nej, vil skam ikke lære ham noget, syntes bare ofte når man ser ham i nogle tråde, som denne her, hvor han kun kommer med sarkisme til andre bruger, så kan jeg ikke se hvad han skal her, da han jo ikke bidrager med noget, andet end sin gode humor, og så nedgøre andre folk...

Da han ikke selv har taget et billede og lagt ind, syntes jeg ikke han har ret til at sige sådan til andre, for han har ikke bevist at han er spor beder selv...

Men som altid, holder jeg bare min kæft og lader det her være fra nu af. For ellers kommer den for langt ud!

Om jeg har lagt noget billede ind har da intet med sagen at gøre. Så vidt jeg ved er tråden åben, så alle kan diskutere.

Og hvis vi skal snakke om ting vi ikke kan lide ved hinanden så synes jeg ofte du opretter de mest hjernedøde tråde, det har lige så meget med den her sag at gøre som at jeg ikke har lagt noget billede ind.

Nu ved jeg ikke lige hvor nedgørende jeg synes min kommentar var, måske det var dig der skulle læse den igen. Anyway er jeg temmelig ligeglad med hvad du mener som sagt.

Over and out.

• Nu styrer i jer lige allesammen det der gider jeg ikke se på herinde og hvis i ikke kan finde ud af det kan i finde et andet sted at være.

Jeg vil ikke se nogen former for kommentarer eller andre ting til det i holder bare nu !

Topic og alt andet droppes !

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af Burger

Han har nok trykket på større billede og så kopieret billedadressen. Den kan man bl.a. finde ved at højreklikke på billedet og så vælge egenskaber.

Jep. Højreklik på billedet, vælg egenskaber, og så står stien til billedet der.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing