røvrendt af sælger

• det er dælme surt med sådan nogle uærlige folk , det er lige til at blive X( over.

• Skriv til Antec og spørg om de har en løs til at ligge... de hjælper næsten altid.

Jeg arbejder ved en distributør som forhandler Antec produkter og hvis uheldet er ude at der mangler et stik eller en fan er knækket, hjælper de sku altid.....og de sender varen direkte til slutkunden (dig) - en af vores kunder knækkede endda frontlågen af sit Sonata II kabinet og fik en ny kvit og frit selvom det var selvforskyldt...... det kan man kalde service.

Du må selv finde kontaktinfo på deres site, da jeg kun har direkte kontakter og ikke vil poste dem herinde.

• Shooqer -> kan jeg nu ikke huske, men ok.. my bad (hvad var det for et kort, så downloader jeg brænder jeg gerne en driver til dig ;)

Carlsen, Nice2u, jacobask, DKsDEVIL -> var præcis det samme jeg fortalte køber. kan da lige tilføje at han så kabinettet to gange, hvoraf han så købte det den sidste af gangene, så føler ikke jeg har gjort noget galt i den her sammenhæng.

• Ja jeg er blevet klogere. Og vil ikke have blind tillid igen... Og ja "tage røven på" er da måske også et lidt for groft udtryk... jeg var bare så skuffet og frustreret over at han bare ignorerede mig fuldstændig... indtil jeg skrev herinde, så kunne han godt kontakte mig (der gik 5 min.), så svinede han mig til. Drezoe handler jeg heller ikke med igen. Tak for opbakning Shooqer, og godt råd af Ghe2.

• det eneste der er noget i vejen med i den her sammenhæng, er dine forventinger... går du ikke tit og bliver skuffet?

hvis du altid forventer at få en ny vare - for en brugt vares pris, er jeg sikker på at du vil blive skuffet igen.

"jeg forventer at alle der køber et sort/sølv kabinet har et tilhørende sort optisk drev" <- ja så faktisk er det dig der er svindleren her, du skuffer mig virkelig! :)

jeg har levet op til alt jeg har skrevet i salgsannoncen.

Oprindeligt indlæg af RAC
    sælger blacklisted

ROFL

damn du må have mange på den liste, her er det da tydlig køber der er for dum men allegevel
    blacklister du sælger FLOT LAMO

Nu bliver jeg vel også blacklistet :9xo

• Tal pænt - Her er ikke nogen der skal kaldes "LAMO"!

• VEd du hvad john... jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over dig og dine nedladende ytringer. Nej jeg bliver ikke tit skuffet. Nej jeg forventede ikke at få en ny vare... bare en KOMPLET vare. Hvad skulle jeg med et sort drev, når jeg nu har (de sidste 2 gange) haft barebones med dæksels i fronten.
    Nu gider jeg ikke bruge mere tid på dig... men hvis alt var så skide godt ved dit kabinet, så tag det da tilbage - så kan du jo SAGTENS sælge det til en anden.
    Du fik pengene og fik så horn i panden efterfølgende ( i overført betydning).
    Hvad end du skriver her efterfølgende... gider jeg ikke mere - du vandt. Held og lykke i dit liv fremover John :roller:

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Tal pænt - Her er ikke nogen der skal kaldes "LAMO"!

vell når man laver en balck list burde man da i det mindste være lidt seriøs med det.

tartra

Det intel med at vinde at gøre men du har selv hentet kabinettet også er det op til dig at se efter alt er som det skal være .

køber man en bil privat hjælper det ikke man piver bagefter forde det ene side spejl mangler.

Oprindeligt indlæg af tartra

VEd du hvad john... jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over dig og dine nedladende ytringer. Nej jeg bliver ikke tit skuffet. Nej jeg forventede ikke at få en ny vare... bare en KOMPLET vare. Hvad skulle jeg med et sort drev, når jeg nu har (de sidste 2 gange) haft barebones med dæksels i fronten.
    Nu gider jeg ikke bruge mere tid på dig... men hvis alt var så skide godt ved dit kabinet, så tag det da tilbage - så kan du jo SAGTENS sælge det til en anden.
    Du fik pengene og fik så horn i panden efterfølgende ( i overført betydning).
    Hvad end du skriver her efterfølgende... gider jeg ikke mere - du vandt. Held og lykke i dit liv fremover John :roller:

Hallo mester!

jeg ved udmærket godt, at det er lettere, at give andre skylden end at anderkende sin egen fejl, men det må du sku gøre her, da du var ude og SE på varen før du købte, at du så åbenbart ikke kiggede ordentligt efter er sku ikke sælgers skyld!

Ville du også brokke dig, hvis du købte en bil og ikke fandt noget rust da du så første gang, men efter køb fandt en masse?

• har intet med den sag at gøre men Shooqer skriver i en post at sælger har lovet at der fulgte diverse ledninger og cder med et grafikkort, men der var ingen da han fik korte

Hvis det ikke er uærligt så ved jeg sku da ikke hvad det er. Så bare stop med dine nedladene kommentarer og besvar min post når du er seriøs.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Oprindeligt indlæg af Boris
    Jeg kender kun Dzeroe som en ærlig og flink mand.....Der ikke kunne drømme om at snyde nogen.

Har også KUN gode erfaringer med John.

Har handlet og snakket privat med ham, og han er super hjælpsom og super sælger/køber.

Syntes ikke folk skal frygte noget som helst!

:9xo til John!

Mvh Mads :T

Oprindeligt indlæg af RAC

har intet med den sag at gøre men Shooqer skriver i en post at sælger har lovet at der fulgte diverse ledninger og cder med et grafikkort, men der var ingen da han fik korte

Hvis det ikke er uærligt så ved jeg sku da ikke hvad det er. Så bare stop med dine nedladene kommentarer og besvar min post når du er seriøs.

problemet med din lille blacklist er jo netop den er useriøs, der er flere købere i denne tråd der siger man kan stole på ham men du tager en negativ købers ord for gode vare, kunne det måske tænkes den køber bare er sur på sælger ?

jeg er ikke spor nedladen det er dig der er det når du dømmer andre uden at kende hele sandheden.

det er med garenti der for tweak og alle andre sits ikke har en blacklist for den er intet vær.

så istedetfor at sidde og være konge over hvem du mener man skal handle med syntes jeg du skulle se sagerne fra alle sider. men det er måske for meget forlangt ?

• Ja flot det siger du efter folk har skrevet efter mit indlæg.
    Jeg skider sgu da højt og helligt på hvem folk køber ved og jeg har sgu da ikke sagt at folk ikke skal købe hos ham?

Jeg skal sgu da ikke sidde og diskutere med dig om hvorfor jeg vil ha' en person på MIN "blacklist"? Du har intet at sige mht. til det. Så hvorfor blander du dig???
    Hvad andre folk gør er jeg da ligeglad med.
    Jeg har aldrig sagt at andre folk skal "blackliste" ham? Hvor får du det fra?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

• Problemet ligger ikke altid hos sælger..

Jeg solgte mit Silverstone kabinet og havde glemt at give dæksler med til indstikskort, og finder dem da også og aftaler med køber at sende dem - finder dog aldrig ud af hvilken af to adresser jeg skal sende dem til, og så hører jeg ikke mere.

Har dem stadig liggende, så det bliver spændende om jeg en dag skal sende dem.