røvrendt af sælger

Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    vell når man laver en balck list burde man da i det mindste være lidt seriøs med det.

RAC må da blackliste præcis hvem han har lyst - det kan du være ligeglad med.

Og så synes jeg at den diskussion stopper her.

• Jeg vil også bare tilslutte mig den støtte at John er en ærlig sælger. Har handlet med ham før, og intet i vejen der.
    Rigtig fin handel, snakker også med ham på MSN nogle gange :)

/Mads

Oprindeligt indlæg af Boris

Når han nu vælger at gøre det offentligt, hvem han uden reel grund vælger at blackliste, så mener jeg det er fair at folk kan kommentere det.....

x2

Oprindeligt indlæg af Boris
    Når han nu vælger at gøre det offentligt, hvem han uden reel grund vælger at blackliste, så mener jeg det er fair at folk kan kommentere det.....

Jamen så kan folk kommentere det uden samtidig at kalde ham lamo!

Er det virkelig så svært at tale pænt til andre??

End Of Discussion.

• ...hvad er en lamo egentlig?

Oprindeligt indlæg af Huba_99
    ...hvad er en lamo egentlig?

En sige lamo om andre, er et nedladende ord, og indikerer noget i retningen af at de er lamme oven i bolden.

(Ret mig hvis jeg tager fejl)

Oprindeligt indlæg af Ramaskriget
    Pas på du ikke går lidt for meget op i det moderator job, Mikkel.

Jeg gør bare mit arbejde, som bl.a. går ud på at få folk til at tale nogenlunde til hinanden. Hvis det er at gå for meget op i sit job, jamen så gør jeg nok det...

Og hvis der ellers er flere ting du eller andre mener at jeg skal "passe på", så kan I fortælle mig det i en PM.

• Mange af de mennesker her, er forholdsvis voksne. At få folk til at snakke pænt til hinanden er jo umuligt. Og hvad, lamo er da på ingen måde slemt. Især ikke når han er det (imo) !

Jeg mener bare at folk gerne må diskutere på det plan. Der hvor moderatorer skal gribe ind er ved trusler, racisme, eller grov tilsvining.

Oprindeligt indlæg af Ramaskriget
    Mange af de mennesker her, er forholdsvis voksne. At få folk til at snakke pænt til hinanden er jo umuligt. Og hvad, lamo er da på ingen måde slemt. Især ikke når han er det (imo) !

Jeg mener bare at folk gerne må diskutere på det plan. Der hvor moderatorer skal gribe ind er ved trusler, racisme, eller grov tilsvining.

Og du er en bums (imo) !

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Pffft!!

Er det nu osse ulovligt at bidrage med lidt humor til denne allerede løbske tråd?

Det gaaaas!!! i ka' ta' det!!... apparently not :$

l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

Oprindeligt indlæg af Anarchy
    Pffft!!

Er det nu osse ulovligt at bidrage med lidt humor til denne allerede løbske tråd?

Det gaaaas!!! i ka' ta' det!!... apparently not :$

Tag det ikke så tungt. :)

Tror bare vi stopper tråden her, der er vist ikke noget at komme efter længere. ;) Er nogen uenige, må vi tage den over PM.

Edit: Hov - En anden gang må jeg vist hellere lukke tråden med det samme. Det er åbenbart nødvendigt...